عملکرد شرکت های تابعه وبشهر؛ثبت رکورد سود دهی در شرکت ساینا؛ آمادگی کامل برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای

شرکت ساینا گام‌های مهمی در راستای توسعه و بهبود عملکرد خود برداشته است. این شرکت با حضور فعال در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، معرفی محصولات جدید با برند پریمکس و مطالعات استراتژیک برای ورود برند هوم لایف به بازار، توانسته است موقعیت خود را در بازارهای داخلی و خارجی تقویت کند.

به گزارش بیدنا، از دیگر اقدامات قابل توجه ساینا می‌توان به فعالیت‌های ترفیعی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای، افزایش هم‌افزایی درون گروهی و تأمین مواد اولیه از شرکت‌های هم‌گروه اشاره کرد. همچنین، ارتقای کیفیت محصولات با اصلاح فرآیندها و فرمولاسیون، برگزاری جلسات کمیته فنی و مهندسی برای بررسی پروژه‌ها و طرح‌ها، و اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل از دیگر دستاوردهای این شرکت بوده است.

شرکت ساینا همچنین با برگزاری مستمر دوره‌های آموزشی متنوع به مدت ۱۸۰۸ نفر ساعت و ۱۰۰۴ نفر ساعت آموزشی تخصصی در حوزه HSE طی ۱۷ ماه اخیر، به ارتقای دانش و مهارت‌های کارکنان خود پرداخته است.

اجرای طرح آلاینده‌سنجی و افزایش تناژ تولید مایع لوله‌بازکن، مایع و ژل شستشوی محل های خاص با تغییر سیستم اتوماسیون خط پرکن از دیگر دستاوردهای این شرکت در سال اخیر محسوب می‌شوند.

شرکت ساینا با فروش ۳۵ هزار تن از محصولات خود در سال ۱۴۰۲ موفق شد سود خالص ۱۳ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۱ را به سود خالص ۸۱ میلیارد تومانی برساند.

درآمد عملیاتی شرکت ساینا نیز با بیش ۱۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ رشد ۴ برابری نسبت به سال قبل داشته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا