عملکرد شرکت های تابعه وبشهر؛ بازگشت گلتاش به دوران اوج با گسترش صادرات و افزایش تولید

شرکت گلتاش با بازپس‌گیری سهم بازار، افزایش تولید و فروش محصولات، و توسعه صادرات به مناطق جدید، از جمله افغانستان، به یکی از موفق‌ترین دوره‌های خود دست یافته است.

به گزارش بیدنا، گلتاش یکی از شرکت‌های برجسته در حوزه محصولات بهداشتی و شوینده، با اجرای برنامه‌های گسترده و اقدامات مؤثر، توانسته است سهم بازار خود را بازپس گیرد و میزان تولید و فروش محصولات خود را به‌طور قابل‌توجهی افزایش دهد. این شرکت با برنامه‌ریزی دقیق و تهیه طرح‌های مطالعاتی اولیه، تولید شامپو شبنم و خمیر دندان در افغانستان را در دستور کار دارد.

علاوه بر این، فرمولاسیون تولید پایلوت محصولات نسل جدید پاک‌کننده گلتاش، تحت عنوان محصولات صنعتی و سازمانی قابل مصرف برای عموم صنایع و صنایع خاص، از اقدامات مهم دیگر این شرکت به شمار می‌آید. این محصولات قرار است جایگزین واردات مشابه شوند و برای اولین بار در کشور به تولید انبو خواهند رسید.

گلتاش همچنین منابع تأمین مالی باکیفیت را جایگزین منابع قبلی کرده و پروژه تجدیدنظر کلی در طرح طبقه‌بندی مشاغل را به منظور افزایش حداکثری بهره‌وری کارکنان و رضایت شغلی آغاز کرده است.

گلتاش در حوزه مالی سود خالص ۷۰ میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۱ را به سود خالص ۱۵۰ میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۲ رساند. میزان فروش محصولات این شرکت در سال ۱۴۰۲ با بیش از ۷۰ درصد رشد نسبت به سال قبل به حدود ۵۳ هزار تن رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا