مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توسعه صنایع بهشهر برگزار شد/انتخاب اعضاء هیات مدیره وبشهر

در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توسعه صنایع بهشهر به ازای هر سهم 350 ریال سود تقسیم شد.

به گزارش بیدنا، در این مجمع که به ریاست علی شیدایی معاون امور شرکت ها و مجامع شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد، احسان بادپا معاون مالی، اقتصادی و منابع انسانی شرکت توسعه صنایع بهشهر ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله مالی شرکت به بیان مهمترین دستاوردها و فعالیت های گروه توسعه صنایع بهشهر پرداخت.

شیدایی با اشاره به عملکرد مناسب شرکت توسعه صنایع بهشهر در سال مالی ۱۴۰۲ گفت: شرکت وبشهر از بابت درآمد و سود عملکرد مناسبی  داشته و اخذ مجوز ۳۳ درصدی سهامداری بانک اقتصاد نوین مجوز ارزشمندی برای شرکت است.

وی با تاکید بر اینکه برآیند عملکردی شرکت نسبت به سال گذشته رو به رشد بوده است ادامه داد: وبشهر در بحث کاهش بندهای حسابرسی نه تنها افزایشی نداشته بلکه کاهش بند حسابرسی نیز داشته است.

بادپا با اشاره به ترکیب شرکت های زیر مجموعه وبشهر گفت: تلاش بر این است بخشی از شرکت های غیر بورسی مجموعه وبشهر در بورس عرضه شود که مشخصا در اولین اقدام شرکت زرین ذرت شاهرود و شرکت صنایع شیر ایران در بازار سرمایه عرضه خواهد شد.

وی در مورد اخذ مجوز ۳۳ درصدی بانک اقتصاد نوین گفت: در اسفند ماه ۱۴۰۲ موفق شدیم مجوز سهامداری ۳۳ درصدی را اخذ کنیم و این مجوز در اردیبهشت ماه ابلاغ شد. این مجوز بسیار ارزنده ای است و از امسال هم سود تقسیمی بانک اقتصاد نوین به حساب شرکت وبشهر  واریز خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ با چالش ها و موانع مختلفی مواجه بوده ایم ادامه داد: با وجود این چالش ها جمع فروش شرکت های بزرگ تولیدی ما در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل ۳ هزار میلیارد تومان افزایش داشت و سود خالص تلفیقی از ۱۸۰۰ میلیارد تومان به ۴۷۰۰ میلیارد تومان افزایش داشته که رشد قابل توجهی بوده است.

بنابر این گزارش در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توسعه صنایع بهشهر صورت های مالی به تصویب رسید و سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و همچنین روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیر الانتشار مورد تصویب قرار گرفت.

تقسیم سود ۳۵۰ ریالی به ازای هر سهم و تعیین حق حضور اعضای هیات مدیره  از دیگر مصوبات مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت توسعه صنایع بهشهر بود.

بنابر این گزارش در این مجمع شرکت خدمات گستر صبا انرژی، شرکت سرمایه گذاری ملی ایران، شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی توسعه صنایع سیمان، شرکت بین الملل ساختمان و صنعت ملی، شرکت کشت و صنعت ملی و شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی به عنوان اعضاء هیات مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر انتخاب شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا