آرامش در شرکت توسعه صنایع بهشهر؛ جهش ۲۶۲ درصدی سود “وبشهر”؛ تأکید مرادی بر تامین و حفظ منافع سهامدارن خرد/ رونمایی از برنامه‌های آتی با محوریت “تولید، فروش و سود حداکثری”

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در آستانه برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه، ضمن تشریح عملکرد سال مالی 1402 و رونمایی از برنامه‌های آتی، از جهش 262 درصدی سود این شرکت در سالی که به "استراتژی آرامش" اختصاص داشت، خبر داد.

به گزارش بیدنا، بهروز مرادی با اشاره به آمادگی کامل “وبشهر” برای برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه، گفت: در سال گذشته با تمرکز بر “استراتژی آرامش”، ضمن احیای اعتبار این مجموعه خوشنام، شاهد گام‌های بلندی در راستای سودآوری و رونق  بودیم.

وی با بیان اینکه در این مسیر از “نیروهای باتجربه، قدیمی، خوش نام و پاک دست” بهره گرفته شده، تصریح کرد: هدف‌گذاری دقیق و ریل‌گذاری صحیح با اتکا به تجارب گذشته، منجر به سوددهی تمامی شرکت‌های زیرمجموعه در سال ۱۴۰۲ شد.

مرادی در ادامه به تشریح برنامه‌های آتی این شرکت پرداخت و گفت: بودجه سال ۱۴۰۳ با رویکرد “تولید، فروش و سود حداکثری” تنظیم شده و از ابتدای سال جاری، “تجارت توامان با تولید” در دستور کار قرار گرفته است. دلیل انتخاب این استراتژی، حاشیه سود قابل توجه و سهل‌الوصول بودن تجارت است.

مرادی همچنین از اصلاح و حذف ۸ بند از مجموع بندهای حسابرسی خبر داد و گفت: دو ریسک بزرگ از شرکت‌های شوینده رفع شد. یکی در مورد انتقال برند نسیم و پونه از پاکسان به گلتاش و برند گلی به ساینا و دیگری ریسک بین شرکت های شوینده و شرکت به پخش بود که با واگذاری سهام شرکت به پخش به شرکت های شوینده این ریسک نیز رفع خواهد شد.

مرادی در تشریح عملکرد مالی این شرکت، از جهش ۲۶۲ درصدی سود خالص تلفیقی “وبشهر” از ۱ هزار و ۷۸۹ میلیارد تومان به ۴ هزار و ۷۱۰ میلیارد تومان در سال مالی ۱۴۰۲ خبر داد.

وی در خصوص برنامه‌های آتی “وبشهر” نیز به مواردی همچون: انتقال برند، پیگیری پرونده های حقوقی، راه اندازی خط سولفوناسیون پاکسان، راه اندازی خط هیدروژناسیون و فرکشنیشن مارگارین، اصلاح ساختار به پخش، بورسی شدن زرین ذرت، پیگیری بورسی شدن صنایع شیر ایران و  آمادگی برای واگذاری شرکت‌ها در راستای سیاست‌های کلان اشاره کرد.

مرادی در پایان با تاکید بر دغدغه این شرکت برای تامین و حفظ منافع سهامداران خرد تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد با اجرای برنامه‌های مدون و تداوم رشد و شکوفایی وبشهر رضایت سهامداران خرد را نیز به دست آوریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا