برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار در شرکت صنایع بسته بندی ایران

مهدی روحانی مدیر عامل شرکت صنایع بسته بندی ایران، از برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار در این شرکت خبر داد.

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع بسته‌بندی ایران؛ انتخابات شورای اسلامی کار با حضور مهدی روحانی مدیر عامل شرکت صنایع بسته‌بندی ایران به همراه سایر مدیران و ریاست حراست این شرکت برگزار شد.

مهدی روحانی مدیر عامل این شرکت ضمن پاسداشت مقام کارگر و قدردانی از کارگران تلاشگر با اشاره به اهمیت نقش شورای اسلامی کار در دفاع از حقوق کارگران و ایجاد فضای صمیمی و همدلی در محیط کار و لزوم تشکیل این شورا گفت: شورای اسلامی کار بازوی توانمند مدیریت در پیشبرد اهداف سازمان و حل مشکلات کارگران است و ما همواره بر تعامل و همکاری صمیمانه با این نهاد مردمی تاکید داشته و داریم.

مدیر عامل شرکت صنایع بسته‌بندی ایران در ادامه افزود: انتخاب شورای اسلامی کار فرصتی مغتنم برای کارگران است تا نمایندگان خود را از میان همکاران خود انتخاب نموده و از طریق آنان در تصمیم‌گیری‌های مربوط به امور معیشتی، رفاهی و درمانی خود مشارکت فعال داشته باشند.

شورای اسلامی کار از نماینده کارگران و کارکنان تشکیل می‌یابد که عمدتاً با هدف افزایش همکاری متقابل بین کارگران و کارفرمایان به منظور ایجاد هماهنگی و تعامل بیشتر در پیشرفت امور واحدهای تولیدی و صنعتی به فعالیت می پردازد.

وظیفه‌ی اصلی این شورا، نمایندگی از تمامی کارگران و کارکنان در مسائل بین کارگران و کارفرمایان مانند درخواست‌های جمعی، تعامل و معاضدت بین کارگران و کارفرمایان به منظور ایجاد همکاری بیشتر و بهتر بین اعضای واحد کارگاهی است.

این شورا از جمله تشکل‌هایی است که در بررسی و شناخت کمبودها و نقاط ضعف و ارائه اطلاعات به مدیریت، شناخت و معرفی افراد لایق و متخصص برای انتصاب در مشاغل مدیریتی و همچنین تشویق عناصر فعال در راستای تحقق و حفظ حقوق کارگران نقش بسزایی ایفا می کند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا