حضور مدیرعامل فرابورس ایران در شرکت زرین ذرت شاهرود/ گام بلند در جهت بورسی شدن

در راستای انجام فرآیندهای ورود شرکت زرین ذرت شاهرود به بازار سرمایه، مدیرعامل فرابورس ایران ضمن حضور دراین کارخانه از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

به گزارش بیدنا، مدیرعامل فرابورس ایران، در جلسه با مدیران شرکت زرین ذرت شاهرود، عملکرد این شرکت را موفق دانست و گفت: که نشانه های چابکی و شادابی در آن به وضوح قابل لمس است.

محمدعلی شیرازی، عزم مدیران زرین ذرت برای ورود به بازار سرمایه را ستودنی دانست و ابراز امیدواری کرد این مهم هرچه زودتر محقق گردد.

شیرازی تلاش و فعالیت در عرصه های تولیدی را باهمه  مشکلاتی که دارد به مثابه  جهاد دانست و افزود: هرکسی که قلبش برای این آب و خاک می تپد باید جهت ارتقاء اقتصاد تلاش کند چرا که اقتصاد قوی زیربنای کشوری قوی و شاداب است.

وی بر اجرای صحیح و دقیق فرآیندهای بورسی شدن توسط شرکت زرین ذرت تاکید کرد و افزود: فرابورس ایران آمادگی دارد در چارچوب قانون جهت تحقق این مهم تلاش کند تا با تبدیل این شرکت از سهامی خاص به سهامی عام اتفاقات خوب و مثبت در راستای توسعه شرکت بیفتد و طیف وسیعی از هموطنان از برکات آن بهره مند شوند.

مدیرعامل شرکت زرین ذرت شاهرود نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت های در دست اقدام شرکت ارائه داد.

اختری با بیان افزایش ۶۴ درصدی سود خالص شرکت در سه ماهه ابتدایی سال مالی ۱۴۰۳ افزود: میزان فروش شرکت با افزایش ۲۸ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل همراه بوده است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبرمعظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهش تولید، خاطرنشان کرد: با افزایش مقدار تولید در سه ماهه ابتدایی سال مالی جاری، شاهد افزایش ۲۷ درصدی تولید محصولات نسبت به مدت مشابه بوده ایم.

اختری ادامه داد: افزایش تولید در سال جاری با قوت ادامه خواهد داشت و خط تولید گلوتن سه این شرکت که درگذشته در راستای استراتژی نوآورانه، به صورت دانش بنیان توسط کارشناسان داخلی شرکت راه اندازی شده بود درسال جاری در مدار تولید قرار خواهد گرفت.

اختری احداث پالایشگاه غلات با احداث سیلوی ۵۰۰۰ تُنی را از مهمترین برنامه های سال جاری دانست که نقش بسزایی در افزایش سود شرکت خواهد داشت .

افزایش تناژ تولید بخار با اضافه کردن دیگ بخار، بالا بردن سیستم تغلیظ خط تولید نشاسته از طریق خرید ماشین آلات جدید از دیگر برنامه هایی بود که مدیرعامل شرکت زرین ذرت به آنها اشاره کرد.

اختری با بیان اینکه فرآیند بورسی شدن شرکت زرین ذرت بزودی انجام خواهد شد؛ افزود: فرآیند ارزش گذاری سهام شرکت جهت عرضه اولیه آغاز شده است و حضور مدیرعامل فرابورس ایران یک گام رو به جلو در این فرایند است. چرا که تسریع در فرآیندهای مولدسازی دارایی ها از این طریق همواره مورد تاکید مدیرعامل هلدینگ صنایع بهشهر است که ما نیز با جدیت آنرا دنبال خواهیم کرد .

گفتنی است در این بازدید دوساعته، مدیر امور شرکت های هلدینگ توسعه صنایع بهشهر و جمعی از مدیران کارگزاری بورس، مدیر عامل فرابورس ایران را همراهی نمودند.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا