با حضور مدیرعامل وبشهر صورت گرفت؛ بررسی راهبردهای تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ

در جلسه‌ای با حضور مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، مدیران شرکت‌های تابعه و اعضای شورای مدیران وبشهر، مباحث کلیدی درباره دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات و شیوه های ارزیابی عملکرد شرکت‌های تابعه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش بیدنا، این نشست که با هدف ارتقای استراتژی‌های بازاریابی و بهبود عملکرد شرکت‌ها برگزار شد، نقش مهمی در جهت‌دهی آینده وبشهر دارد.

مرادی مدیرعامل وبشهر، با بیان اینکه شرکت به پخش با تمرکز بر دیجیتال مارکتینگ، گام‌های مهمی برای آینده برداشته است؛ گفت: بخش عمده ای از فعالیت‌های دیجیتال مارکتینگ شرکت به پخش تا شهریور ماه آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه با اجرای دیجیتال مارکتینگ، آینده پخش و فروش در پنج سال آینده متفاوت خواهد بود؛ تصریح کرد:  این تغییرات نه تنها به بهبود فروش محصولات کمک می‌کند بلکه تأثیر مستقیمی بر برندینگ و ارتباطات با مشتریان خواهد داشت.

در این جلسه علاوه بر دیجیتال مارکتینگ، بحث‌های مفصلی در حوزه تبلیغات و شیوه ارزیابی عملکرد شرکت ها انجام شد و تصمیمات مهمی در حوزه تبلیغات برای ابلاغ به شرکت‌های تابعه گرفته شد. این تصمیمات به منظور همگام‌سازی فعالیت‌های تبلیغاتی با استراتژی‌های کلی شرکت و افزایش اثربخشی کمپین‌های تبلیغاتی اتخاذ شدند.

مرادی همچنین با اعلام نهایی شدن مدل ارزیابی عملکرد شرکت های تابعه گفت: مدل ارزیابی‌ عملکرد تدوین شده جامع است. این ارزیابی‌ها به صورت مستقیم عملکرد شرکت‌ها و به صورت غیرمستقیم عملکرد مدیران را  ارزیابی خواهد کرد.

مرادی افزود: “ارزیابی عملکرد شرکت ها به‌ طور جدی و با قوت اجرایی خواهد شد و شامل سیستم تشویق و تنبیه نیز می‌شود.

وی در پایان جلسه تأکید کرد: “ما به دنبال آن هستیم که با استفاده از فناوری‌های نوین و استراتژی‌های به‌روز، جایگاه خود را در بازار بهبود بخشیم و به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا