حضور ساینا در نمایشگاه رویداد صدرا/ مدیرکارخانه ساینا: همکاری صنعت و دانشگاه، بستر موفقیت پایدار است

شرکت ساینا با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی ابهر، رویداد صدرا را با هدف تقویت پیوند میان صنعت و دانشگاه برگزار کرد.

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت ساینا، رویداد صدرا با شعار “صنعت، دانشگاه، راه اشتغال”، با مشارکت برجسته‌ترین صنایع شهرستان ابهر و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان، به منظور تحکیم روابط میان صنعت و دانشگاه و بهره‌مندی صنایع از دانشجویان خلاق و نخبه برگزار شد.

این رویداد با حضور جمع زیادی از مدیران و اساتید دانشگاه، مدیران صنایع و دانشجویان علاقمند، بستری برای توسعه اشتغال و همکاری‌های علمی و تحقیقاتی فراهم آورد.

رویداد صدرا شامل مراسم افتتاحیه، سمینارها و پنل‌های تخصصی بود که در آن مدیران صنعتی، اساتید دانشگاه و دانشجویان به تبادل نظر و تجربیات پرداختند. همچنین، نمایشگاه جانبی‌ای برگزار شد که در آن صنایع مختلف، محصولات و دستاوردهای علمی و پژوهشی خود را به نمایش گذاشتند.

حسین راثی، مدیر کارخانه و معاون فنی و تولید شرکت ساینا گفت: «ساینا همواره آماده همکاری فعال و اثربخش در برنامه‌های پژوهشی، فنی و صنعتی دانشگاه است.»

وی ضمن معرفی محصولات شوینده برند پریمکس، از عرضه برند جدید هوم لایف در سال ۱۴۰۳ خبر داد و موفقیت‌های ساینا را نتیجه نگرش علمی و نوآورانه این شرکت دانست که بذر آن در دانشگاه‌ها کاشته شده است.

راثی با اشاره به اهمیت صنعت و تولید در جامعه، نامگذاری سال ۱۴۰۳ به عنوان سال“جهش تولید با مشارکت مردم” توسط مقام معظم رهبری را بهترین افق حرکت برای دستیابی به برنامه‌های پایدار و نتیجه‌بخش در صنعت توصیف کرد و برگزاری رویداد صدرا را نمونه عملی و هوشمندانه‌ای برای رسیدن به این چشم‌انداز دانست.

در پایان این رویداد، به پاس مشارکت و تعامل مؤثر شرکت صنایع بهداشتی ساینا با رویداد صدرا، تقدیر نامه ای از سوی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی ابهر به بهنام عزت نژاد مدیر عامل شرکت ساینا اهدا شد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا