مرادی در دیدار با مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه: روابط عمومی ها تصویر روشنی از فعالیت های کارخانه ها ارائه کنند/ بهشهر در مسیر سودآوری حداکثری

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در دیدار با مدیران روابط عمومی شرکت‌های تابعه، ضمن تشریح دستاوردها و برنامه‌های آینده، این شرکت بر نقش مهم روابط عمومی در انعکاس دقیق و شفاف فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت‌ها تأکید کرد.

به گزارش بیدنا، بهروز مرادی مدیرعامل وبشهر در این دیدار که به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد، با اشاره به سال مالی گذشته به عنوان سالی موفق برای بهشهر، از برنامه‌های این شرکت برای جهش تولید و سود در سال جاری خبر داد.

وی با بیان اینکه سود خالص وبشهر در سال گذشته به ۴۷۰۰ میلیارد تومان رسیده است، تصریح کرد: پایداری بنگاه‌های تولیدی به میزان سودآوری آن بنگاه بستگی دارد و ما در وبشهر مصمم هستیم با افزایش تولید و فروش، به سودآوری حداکثری دست یابیم.

مرادی در ادامه با تأکید بر نقش مهم روابط عمومی در ارائه تصویری روشن از وضعیت شرکت‌ها، گفت: روابط عمومی شرکت‌های تابعه باید با انعکاس دقیق و به‌موقع آخرین فعالیت‌ها و برنامه‌های کارخانه‌ها، به شفاف‌سازی عملکرد شرکت‌ها کمک کنند.

وی با بیان اینکه ارائه تصویر دقیق و روشن از وضعیت شرکت‌ها به گسترش سهم بازار و جذب سرمایه‌گذار بیشتر کمک می‌کند، افزود: امسال شرکت‌های زیرمجموعه بهشهر افزایش سرمایه دارند و مردم زمانی حاضر به سرمایه‌گذاری بیشتر می‌شوند که از روند فعالیتی و مسیر حرکتی شرکت‌ها مطلع و مطمئن باشند.

مدیرعامل بهشهر با اشاره به برخی از دستاوردهای شاخص در سال گذشته، گفت: پاکسان از زیان خارج شده و به سوددهی رسیده، شرکت زرین ذرت با جهش قابل توجه ۲۵۰ میلیارد تومان سود کسب کرده، مارگارین که تا مرز تعطیلی پیش رفته بود به رونق افتاده، شرکت به پخش امسال، فروش ۳۰۰ هزار تن محصول را هدف‌گذاری کرده است، ساینا فروش فوق‌العاده‌ای در برند پریمکس داشته و امسال برند هوم‌لایف را عرضه می‌کند، صنایع بسته‌بندی امسال به سمت تولید ۱۰۰ میلیون قوطی حرکت خواهد کرد، بقیه شرکت‌ها هم به همین ترتیب روند حرکتی قابل قبولی داشته اند.

مرادی بیان اینکه کار روابط عمومی شناساندن این فعالیت‌ها و دستاوردها به جامعه است، خاطرنشان کرد: ما نیازمند ارتباط مستمر و منسجم هستیم و باید با همدلی و همکاری، به ارتقای جایگاه شرکت های خود در میان ذینفعان و افکار عمومی کمک کنیم.

همچنین کارگاه آموزشی کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی با تدریس علی شاکر و استقبال مدیران روابط عمومی شرکت های تابعه بهشهر برگزار شد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا