حضور فعال بیدسیم در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو 2024) با حضور شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی بیدسیم، این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین هلدینگ صنعت شوینده کشور در این دوره از نمایشگاه به‌صورت منسجم شرکت داشته و غرفه تولیدات و معرفی توانمندی‌های صادراتی شرکت‌های تابعه این گروه پاکسان، گلتاش، ساینا و مرواریدهامون در سالن شماره ۵ غرفه ۵۲۲ نمایشگاه‌های بین المللی تهران از تاریخ هشتم تا دوازدهم اردیبهشت ماه جاری دایر است.

حمیدرضا حقی، مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده، در حین بازدید از نمایشگاه بین‌المللی اظهار کرد: افزایش صادرات از طریق شناسایی بازارهای بکر و ظرفیت‌های خالی صادراتی کشورهای دنیا، منجر به جهش تولید خواهد شد. هدف‌گذاری صادراتی شرکت‌های شوینده با تدبیر مدیرعامل و نایب رئیس شرکت توسعه صنایع بهشهر، دکتر مرادی، در سال ۱۴۰۳ برنامه‌های جامعی را جهت ایجاد تراز صادراتی مطابق با استانداردهای بین‌المللی ریل‌گذاری شده‌ است.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صادراتی کشور با حضور بیش از سه هزار تاجر و بازرگان خارجی از بیش از ۹۰ کشور جهان، با مشارکت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت امور خارجه و ستاد برگزاری اکسپو در حال برگزاری است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا