مرادی در بازدید از کارخانه زرین ذرت شاهرود خبر داد: پذیرش نماد زرین ذرت شاهرود در بورس

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر به مناسبت هفته کار و کارگر در کارخانه زرین ذرت شاهرود حاضر شد و با کارگران و مدیران این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش بیدنا، بهروز مرادی به مناسبت فرارسیدن هفته کار و کارگر در جمع کارگران و مدیران کارخانه شرکت زرین ذرت شاهرود حاضر شد و از نزدیک در جریان مسائل مربوط طرح های توسعه ای این شرکت قرار گرفت.

وی در این بازدید بر تقویت همکاری های میان شرکت زرین ذرت و شکر شاهرود تاکید کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت های هر دو کارخانه می توانیم پروژه های تاثیرگذار و سوده را با موفقیت به پیش ببریم.

مرادی با اعلام اینکه نماد شرکت زرین ذرت شاهرود به زودی در بازار بورس پذیرفته خواهد شد تصریح کرد: مقدمات کار انجام شده و تمامی مقررات بورس با دقت و سرعت انجام خواهد شد.

مدیرعامل وبشهر همچنین  با قدردانی از عملکرد درخشان مدیران و کارگران این شرکت گفت: شرکت زرین ذرت افق روشنی در اجرای برنامه های تحقیق و توسعه ای دارد.

اختری مدیرعامل شرکت زرین ذرت نیز با ارائه گزارش عملکرد سه ماهه منتهی به ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ گفت: سود خالص زرین ذرت در سه ماهه اول سال مالی ۱۴۰۳ حدود ۶۶ میلیارد تومان بوده که با ۱۲۶ درصد تحقق رکورد ارزشمندی ثبت کرده است.

وی در مورد میزان تولید شرکت در همین بازه زمانی نیز گفت: با تولید ۴۷ هزار و ۵۹۵ تن محصول ۱۰۰ درصد بودجه در حوزه تولید محقق شده است.

مدیرعامل زرین ذرت شاهرود در مورد مهمترین برنامه های این شرکت در سال جاری نیز گفت: تولید نشاسته خوراکی، ورود به بازار صادراتی برای اولین بار، افزایش ظرفیت سیلو نگهداری ذرت، افزایش ظرفیت خط تولید گلوتن ۳ و تولید روغن ذرت از برنامه های تحقیق توسعه ای شرکت زرین ذرت است.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا