مرادی در بازدید از کارخانه شکر شاهرود: نگرش نیروی انسانی کارخانه نیاز به تغییر جدی دارد

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر به مناسبت هفته کار وکارگر از کارخانه شکر شاهرود بازدید و بر لزوم تغییر نگرش کارگران و مدیران این شرکت تاکید کرد.

 به گزارش بیدنا، بهروز مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، با حضور در کارخانه شرکت شکر شاهرود از نزدیک در جریان مسائل مربوط به اورهال کارخانه و طرح های توسعه ای این شرکت قرار گرفت و  دستورات لازم برای حل مشکلات را صادر کرد.

مرادی در این بازدید که به منظور بررسی عملکرد شرکت‌ شکر شاهرود و معارفه هاشمی بختیار به عنوان سرپرست این شرکت انجام شد گفت: سال گذشته از این حیث که موفق شدیم درصد قابل توجهی از  اعتماد پیمانکاران، کشاورزان و طرف های قرارد داد این شرکت را برگردانیم قابل قبول بود.

مرادی با تاکید بر اینکه تغییر نگرش در مجموعه نیروی انسانی کارخانه ضروری است خطاب به کارگران و مدیران این شرکت گفت: دنبال شخص دیگری برای حل مشکلات شکر شاهرود نگردید. مهمترین مسئله در حال حاضر این است که هیچ نگرانی از بدنه نیروی انسانی وجود نداشته باشد. این کارخانه سرمایه استان سمنان و شهرستان شاهرود است و قرار است به معیشت مردم این شهر و کارگران شاغل در آن کمک کند ولی چنانچه از این فرصت استفاده نشود دیگران نمی توانند بیشتر از شما دلسوز کارخانه باشند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت توسعه صنایع بهشهر کمک های لازم برای اورهال و اجرای طرح های توسعه ای این شرکت را انجام خواهد داد تصریح کرد: شرط لازم برای ادامه کمک بهشهر  این است که بدنه کارگری و مدیریتی کارخانه به طوری جدی پای کار بیایند و تمام تلاش خود را برای سود دهی شرکت انجام دهند.

مرادی جذب ۹۰ هزار تن چغندر قند در سال جاری را اولویت اول این شرکت دانست و گفت: امسال وضعیت کشت چغندر قند در منطقه بسیار خوب است.بنابراین برای شکر شاهرود نیز بهتر این است بیشترین چغندر قند مورد نیاز را از منطقه جذب کند تا سود بیشتر برای کارخانه و منافع بیشتر برای کارگران و کارکنان فراهم شود.

مرادی در ادامه با معرفی هاشمی بختیار به عنوان سرپرست شرکت تصریح کرد: آقای هاشمی بختیار از مدیران با سابقه خوش فکر و موفق مجموعه بهشهر است.

وی تصریح کرد: از ایشان می خواهم تغییر فرهنگی و تغییر نگرش در کارخانه انجام دهند تا مشکل اصلی کارخانه حل شود.

وی در پایان با قدردانی از زحمات شهراسبی گفت: آقای شهراسبی دانش  و تجربه گرانسنگ خود را در اختیار شکر شاهرود گذاشتند.

هاشمی بختیار سرپرست شکر شاهرود نیز گفت: تمام تلاشم این خواهد بود تا از بانک ها برای اخذ تسهیلات کمک بگیریم و استفاده حداکثری از منابع موجود در کارخانه را انجام دهم.

وی با بیان اینکه در سال مالی پیش رو به دنبال درآمد زایی هستیم افزود: استفاده بهینه از منابع مالی و اصلاحات اساسی در کارخانه از اهداف سال پیش رو است.

این گزارش در خاتمه می افزاید در این بازدید بادپا معاون مالی، اقتصادی و منابع انسانی، مظفری سرپرست معاونت امور شرکت ها و مجامع و تنی چند از مدیران و مسئولان مرادی را همراهی کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا