مدیر عامل پاکسان: سال ۱۴۰۳ در تاریخ پاکسان ماندگار خواهد شد

شهريار محمدي راد سال 1403 را نقطه عطفي در تاريخ شركت پاكسان دانست و از اتفاقات بزرگ براي اين مجموعه در اين سال خبر داد.

به گزارش بیدنا، در آغازین روزهای سال جدید و در اولین جلسه شورای مدیران این مجموعه که با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران شرکت پاکسان برگزار شد، شهریار محمدی راد ضمن تبریک سال نو و برشمردن دستاوردهای کم نظیر مجموعه در سال گذشته با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان “جهش تولید با مشارکت مردم” از سوی رهبر معظم انقلاب بر اهمیت فعالیت اقتصادی و تولید تأکید نمود و از تمامی همکاران خواست تا با صرف “ما می‌توانیم” تمام تلاش خود را در این خصوص بکار گیرند و به سهم خود در تحقق شعار سال بکوشند.

مدیر عامل پاکسان با اشاره به راه‌اندازی پروژه سولفوناسیون در این شرکت این پروژه را اقدامی ماندگار خواند و آن را نقطه عطفی در تاریخ شرکت پاکسان معرفی نمود که بدون شک اجرای آن گام بلندی در توسعه صنعت شوینده کشور خواهد بود.

این پروژه با بهره‌گیری از تکنولوژی بالسترا ایتالیا با قابلیت تولید اسید سولفونیک و تگزاپون N70  است که به عنوان مواد اولیه اصلی تمامی صنایع تولید کننده محصولات شوینده و بهداشتی شناخته می‌شود.

برگزاری دو مجمع در سال ۱۴۰۲ و معافیت مالیاتی ۴۱۰ میلیارد ریالی

بیژن قنبری معاون مالی، اقتصادی و منابع انسانی و عضو موظف هیئت مدیره و پاکسان نیز با تبریک سال جدید به همکاران از تلاش تمامی کارکنان شرکت در سال گذشته تقدیر نمود و از روند مثبت شرکت در سودآوری طی سه ماه اول سال مالی جاری خبر داد و بر تداوم این روند تا پایان سال اظهار امیدواری نمود.

قنبری با اشاره به برگزاری دو مجمع موفق در سال ۱۴۰۲ افزود: نتیجه فعالیت منسجم بخش های مختلف مجموعه طی سال اخیر موجب برگزاری منظم مجامع شرکت گردید که در پی آن و در واپسین روزهای سال گذشته توانستیم با طی نمودن فرایندهای قانونی از معافیت های مالیاتی مربوط به این موضوع برخوردار شده و رقمی در حدود ۴۱۰ میلیارد ریال معافیت مالیاتی شامل حال شرکت شد که قطعا نتایج آن را می توان در بهبود وضعیت فعالیت شرکت و سودآوری مجموعه در سال جاری مشاهده نمود.

در پایان این جلسه مدیرعامل و جمعی از مدیران با حضور در واحدهای مختلف تولیدی و ستادی از نزدیک با همکاران دیدار نموده و سال جدید را تبریک گفتند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا