تقسیم سود ۲۵۰ ریالی «وصنا» به ازای هر سهم

مجامع عمومی فوق العاده و عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران برای سال مالی منتهی به 30 آذر 1402 با حضور ۷۷.۲۴ درصد سهامداران برگزار شد.

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران، سعید کریمی مدیرعامل «وصنا» تسویه اوراق اختیار فروش تبعی به میزان ۴۳۰ میلیارد تومان و حل و فصل مطلوب پرونده مشارکت با سیف خودرو را بعنوان دو اقدام مهم و اثرگذار در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

کریمی با اشاره به موفقیت های به دست آمده اخیر در پرونده سیف خودرو افزود: املاک مرتب خودرو تهران که سند آنها در رهن ۱۰ ساله شرکت بود، طی توافق نامه ­ای به نام شرکت منتقل شد و اجاره نامه یکساله ای با شرکت مرتب خودرو تهران(مستاجر) منعقد گردید. طبق این اجاره نامه شرکت مرتب خودرو تهران پس از پایان زمان اجاره، موظف به تخلیه ملک و یا پرداخت مبلغ ۹۶۶ میلیارد تومان جهت خرید ملک از شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران می باشد.

در ادامه وی با اشاره به موضوع پروژه مروارید بهشهر، اولویت اصلی شرکت را فروش این پروژه و ورود به سرمایه گذاری های مرتبط با موضوع فعالیت شرکت عنوان کرد و افزود در صورت نبود متقاضی برای خرید این پروژه، به سمت تکمیل و مولد سازی آن پیش خواهیم رفت.

سعید کریمی در خصوص واگذاری سهام بانک اقتصاد نوین گفت: نقد شدن این سهام بعنوان یکی از اتفاقات مهم سال ۱۴۰۳ خواهد بود و با توجه به سود انباشته ۸۵۲ میلیارد تومانی در پایان سال مالی ۱۴۰۲ وصنا، بررسی افزایش سرمایه از محل سود انباشته در دستور کار شرکت قرار دارد. در پایان مجمع با تقسیم سود ۲۵ تومانی به ازای هر سهم (بالغ بر۲۰۳ میلیارد تومان) موافقت نمود.

در مجمع عمومی فوق العاده نیز اصلاحات اساسنامه در جهت تطبیق آن با آخرین ابلاغیه سازمان بورس و اوراق بهادار مورد تائید قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا