مرادی در نشست صمیمانه با همکاران: سال مالی ۱۴۰۲ در شرکت های تابعه و وابسته حدود ۴ هزار میلیارد تومان سود کردیم /تمام تلاشمان این است به اقتصاد ملی کمک کنیم

مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در نشست صمیمانه با همکاران که به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و فرارسیدن سال نو برگزار شد گفت: هم افزایی بیشتر، شروع تحول دیجیتال، حضور فعال در حوزه تبلیغات ، استفاده از روش های نوین تامین مالی، جدیت برای حل پرونده های حقوقی سنواتی، تناسب ساختار نیروی انسانی در شرکت های تولیدی، ورود به عرصه تولید توامان با تجارت و افزایش صادرات  از اولویت های وبشهر در سال 1403 خواهد بود.

به گزارش بیدنا، مرادی در این نشست با گرامیداشت یاد و نام شهدای گرانقدر گفت: امیدوارم در در این ماه عزیز حال دل همه ما خوب شود و از عنایاتی که خداوند بر بندگانش به صورت ویژه دارد  به طور کامل بهره مند شویم.

مرادی با اشاره به عملکرد مجموعه وبشهر در سال مالی ۱۴۰۲ گفت: سال ۱۴۰۲ سال خوبی بود و مجموعه بهشهر نمره قابل قبولی کسب کرد. بنگاه ها و کارخانه ها راه افتادند تولید بیشتر شده و  اکثر شرکت های تولیدی رکوردهای خودشان را شکستند.

مدیر عامل وبشهر با بیان اینکه همکاری با شرکت های تابعه را توسعه خواهیم داد افزود: شرکت توسعه صنایع بهشهر به معنای واقعی کلمه وظایف هلدینگی خود را انجام می دهد و به دنبال این است تا باری از دوش شرکت های زیر مجموعه بردارد.

مرادی با قدردانی از عملکرد معاونت های مختلف وبشهر گفت: معاونت مالی، معاونت امور شرکت ها و مجامع،معاونت برنامه ریزی و توسعه، مدیریت منابع انسانی، کمیته حسابرسی، فن آوری اطلاعات، نظارت و پیگیری، ارتباطات و حقوقی عملکرد قابل قبولی داشته اند و برای هر کدام از آنها در سال جدید ماموریت ویژه ای تعریف شده است.

وی با بیان اینکه  مجامع اکثر شرکت های تابعه با موفقیت برگزار شده است افزود: در سال پیش رو موفقیت های مجموعه بهشهر بیشتر خواهد شد و ثمره کارهایی که در مجموعه انجام شده بیشتر نمایان خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال مالی ۱۴۰۲ حدود ۳۰ میلیون دلار صادرات داشته ایم ادامه داد: پیش بینی شده این عدد در سال مالی ۱۴۰۳ به حدود ۴۰ میلیون دلار برسد که اگر بتوانیم تعادل در فروش داخلی و خارجی برقرار کنیم کمک ارزشمندی به اقتصاد کشور خواهد بود و پاره ای از مشکلات مالی شرکت ها نیز حل خواهد شد.

مرادی تامین مالی و تولید را از مهمترین وظایف شرکت های تولیدی برشمرد و گفت: فضای رقابتی در کشور و دنیا به گونه ای شده است که فروش محصولات به سخت ترین کارها در زنجیره عملیات کارخانه ها بدل شده است.

مدیرعامل وبشهر با بیان اینکه رکورد به پخش در فروش قابل توجه است ادامه داد: توانستیم رکورد ۳۰ هزار تن فروش ماهیانه را در به پخش داشته باشیم که نشان می دهد کار عاقلانه ای انجام شده است.

مدیرعامل وبشهر با اشاره به خاطراتی از دوران دفاع دفاع مقدس گفت: نشدنی ترین کارها در دوران دفاع مقدس با اراده قوی و عقلانیت شدنی میشد و اگر اکنون اراده کنیم و عنایت الهی نیز نصیب ما شود قطعا به اهداف سال یعنی تولید، فروش و سود حداکثری خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه سال مالی ۱۴۰۲ در شرکت های تابعه و وابسته حدود ۴ هزار میلیارد تومان سود کردیم تصریح کرد: با کار سنجیده و حمایت دکتر مدرس خیابانی مدیر عامل گروه توسعه ملی و هیات مدیره آن  افزایش سرمایه خوبی دادیم و سرمایه شرکت از ۱۵۰۰ میلیارد تومان به ۲۵۰۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد که باعث شد بخشی از مشکلات حل شود.

مرادی با تاکید بر اینکه در سال ۱۴۰۳به صورت جدی به سمت تجارت حرکت خواهیم کرد افزود: اگر بخواهیم تولید موفقی داشته باشیم باید بتوانیم تجارت خوبی هم داشته باشیم.

مدیرعامل وبشهر در مورد برنامه های توسعه ای سال ۱۴۰۳ گفت:  مزیت رقابتی پاکسان تولید محصولات صنعتی است بنابراین طرح تولید سولفوناسیون این شرکت با جدیت دنبال خواهد شد.در شرکت مارگارین بخش اعظمی از تجهیزات خط تولید روغن های خاص تخلیه شده و مابقی در حال اتمام است. ساخت پالایشگاه ذرت زرین ذرت به خوبی به پیش می رود و در شرکت به پخش توسعه ناوگان توزیع محصولات را داریم.

وی در پایان با تبریک ماه مبارک رمضان و سال جدید گفت: امیدوارم با هم سالی سرشار از موفقیت طی کنیم.

گفتنی است در انتهای مراسم از تعدادی همکاران شرکت توسعه صنایع بهشهر که در پایان امسال به درجه بازنشستگی رسیده بودند تجلیل به عمل آمد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا