برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳؛ از اجرای فاز دوم مولد سازی دارایی ها تا خلق بازارهای جدید

مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده با تشریح برنامه های این شرکت در سال 1403 گفت: فاز دوم مولد سازی دارایی ها را با ارزشگذاری و ارزیابی مجدد و ایجاد شرایط جدید بر اساس راهبردهایی که از مجموعه بالادستی ابلاغ شده با جدیدت پیگیری خواهیم کرد.

حقی مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در گفتگوی اختصاصی با بیدنا، به مناسب فرارسیدن سال نو گفت: موضوع کیفیت، کمیت و قیمت کالا یکی از دغدغه های مدیریت ارشد شرکت توسعه صنایع بهشهر و مجموعه صنعت شوینده است.

وی با اشاره به عملکرد قابل قبول صنعت شوینده در سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: علی رغم تمام مشکلاتی که در سال گذشته به واسطه افزایش نرخ مواد اولیه رخ داد؛ توانستیم با ترکیب تولید بهینه و تولید اقتصادی این پیچ را رد کنیم و خوشبختانه تمامی شرکت ها شوینده با حاشیه سود مناسب سال ۱۴۰۲ را به پایان رساندند.

مدیرعامل مدیریت صنعت شوینده با بیان اینکه سال ۱۴۰۲ هدف گذاری حول چهار محور قرار داشت ادامه داد: خرید، سرمایه گذاری، تولید و فروش هوشمندانه چهار محور اصلی شرکت های شوینده در سال ۱۴۰۲ بوده است.

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال ۱۴۰۲ مبنی بر برنامه ریزی صحیح برای افزایش تولید، جناب مرادی مدیرعامل محترم شرکت توسعه صنایع بهشهر راهبردهای کلان شرکت های شوینده را بر اساس بیانات معظم له تدوین کرد و ما نیز در راستای برنامه های کلان مدیریت ارشد بهشهر حرکت کردیم.

به گفته حقی، افزایش سرمایه و طرح توسعه شرکت ها، آغاز احداث خط تولید محصولات صنعتی سولفوناسیون، مولد سازی دارایی ها، اصلاح ساختار شرکت ها مثل ادغام شرکت مدیریت یاران توسعه در شرکت پاکسان، استفاده از پتانسیل شرکت های درون گروهی و فعال کردن بخش بازرگانی شرکت سرآمد، خرید هوشمندانه مواد اولیه، تولید محصولات شوینده جدید و راه اندازی خط تولید برند پریمکس صادراتی از جمله رویدادهای مثبتی بود که در راستای رویکردهای جدید مدیرعامل وبشهر در مجموعه صنعت شوینده تجربه شد.

وی با بیان اینکه بانک اطلاعاتی استراتژیک مواد شرکت های شوینده ایجاد شده است افزود: الان یک تصور کلی از تامین، تدارک، کف انبار،گمرک و تمامی حوزه ها داریم و تمام موادی که تولید شده به صورت مستمر پایش می شود.

وی با بیان اینکه ارزیابی صلاحیت تامین کنندگان مواد اولیه از برنامه های مهم اجرا شده در سال ۱۴۰۲ بوده است تصریح کرد: با هماهنگی که با مجموعه حراست توسعه صنایع بهشهر و واحد حقوقی داشتیم لیست تامین کنندگانی که ریسک جدیدی برای ما به وجود نمی آورند تهیه شده است.

مدیرعامل مدیریت صنعت شوینده در ادامه با بیان اینکه سال ۱۴۰۳ سال بسیار مهمی برای صنایع شوینده است ادامه داد:  با توجه به بودجه افزایشی که مبتنی بر کشش و تقاضای بازار تدوین شده یکی از دغدغه های اصلی ما در سال پیش رو این است که بودجه را با طور کامل محقق کنیم.

وی در ادامه به مهمترین برنامه های این شرکت در سال ۱۴۰۳ پرداخت و گفت: در بخش صادرات جهش صادرات را در دستور کار قرار داریم و به همین منظور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با قدرت بیشتری نسبت به سال قبل شرکت خواهیم کرد.

حقی ادامه داد: فاز دوم مولد سازی دارایی ها را با ارزشگذاری و ارزیابی مجدد و ایجاد شرایط جدید بر اساس راهبردهایی که از مجموعه بالادستی ابلاغ شده با جدیدت پیگیری خواهیم کرد. فعال سازی خطوط جدید در شرکت های شوینده و رونمایی از برندهای جدید بهداشتی بخشی از برنامه های سال جدید است و احداث خط تولید محصولات صنعتی سولفوناسیون در شرکت پاکسان که در سال ۱۴۰۲ استارت زده شده با توجه به حاشیه سودی که تولید محصولات صنعتی دارد در سال ۱۴۰۳ نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیر عامل مدیریت صنعت شوینده خلق بازارهای جدید را از دیگر برنامه های این شرکت در سال ۱۴۰۳ دانست و گفت: با مدیریت هوشمندانه جناب آقای مرادی تفاهم نامه همکاری بسیار مهمی با کمیته امداد امضا شده است که باید آنرا در سال ۱۴۰۳ پیگری کنیم.این بازار جدید برای مجموعه وبشهر بسیار حائز اهمیت است زیرا که هم اهلیت لازم را دارد هم موجب اشتغالزایی بیشتر در مجموعه می شود.

وی در پایان با تبریک سال جدید و آروزی موفقیت برای همکاران و مردم ایران گفت: شرکت های زیر مجموعه وبشهر اعضاء و جوارح یک بدن هستند. امیدواریم در سال جدید با توجه به برنامه های ابلاغی بودجه را محقق کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا