مرادی در جلسه با مسئولان وبشهر و مدیران عامل شرکت های تابعه؛ مردم حضور پرشوری در انتخابات داشتند حالا نوبت ماست/اولویت های وبشهر برای سال ۱۴۰۳

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حالا وظیفه شرکت های تولیدی است تا تمام تلاش خود را برای رونق تولید انجام دهند.

به گزارش بیدنا، مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در جلسه صمیمانه پایان سال با مسئولان وبشهر و مدیران عامل شرکت های تابعه با اشاره به برگزاری انتخابات پرشور در کشور گفت: قدرت تحلیل مردم بسیار بالا رفته و بسیاری از آنها برای ساختن ایران به پای صندوق های رای آمدند اکنون ما وظیفه داریم تمام تلاش خودمان را برای رونق تولید انجام دهیم تا هم در کاهش درد مردم و هم در رشد اقتصادی کشور نقش تاثیر گذاری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه فرصت های پیش روی شرکت ها به سرعت می گذرد تصریح کرد: سرعت العمل در بدنه بهشهر برای تامین مالی ضروری است. آن شرکت هایی  که موفق به فروش اوراق شدند و یا از طریق بازار سرمایه تامین مالی انجام دادند و یا از بانک ها تسهیلات گرفتند از شرکت های همرده خود پیشی گرفته اند.

مدیرعامل وبشهر افزود: تامین مالی مشکل همیشگی است و مسئولیت رفع این مشکل بر عهده مدیران عامل است البته مدیران مالی شرکت ها باید پا به پای مدیران عامل در رفع این مشکل کوشا باشند.

مرادی ادامه داد: بنای من دخالت در امور داخلی شرکت ها نیست ولی تولید، فروش و سود حداکثری مطالبه وبشهر از شرکت های زیر مجموعه است به همین منظور اختیار کافی به مدیران عامل داده شده و  به همان میزان نیز مطالبات از آنها وجود دارد.

مرادی با بیان اینکه افزایش تولید امسال نسبت به سه ماه زمستان سال گذشته خوب بوده است ادامه داد: رشد تولید نسبت به سه ماه سال گذشته خوب بوده است اما شکستن رکوردهای تولید نیاز به همت مضاعف دارد.

وی افزود: مجموعه وبشهر عملکرد تولیدی شرکت ها را در طول سال بر اساس هدف های بودجه ارزیابی خواهد کرد.

مرادی با بیان اینکه استراتژی وبشهر در سال جدید استراتژی جهش و رونق است تصریح کرد: ورود به عرصه تولید توامان با تجارت جزء رویکردهای اصلی ما در سال ۱۴۰۳ است.

وی با تاکید بر اینکه در واگذاری شرکت ها بسیار جدی هستیم افزود: در واگذاری ها خیلی هوشمندانه عمل خواهیم کرد و واگذاری ها به افراد صاحب صلاحیت انجام خواهد شد تا قدم مثبتی برای کشور برداشته شود.

مدیرعامل وبشهر ادامه داد: آنچه که واگذار خواهد شد مصوبه وبشهر، گروه توسعه ملی و بانک ملی خواهد بود.

مرادی کنترل هزینه ها را در سال ۱۴۰۳ بسیار ضروری دانست و گفت: هزینه های مازاد باید کاهش پیدا کند. الگوهای خوبی در مجموعه وبشهر در زمینه کاهش هزینه ها وجود دارد که می توان از آن الگوها در شرکت های دیگر نیز استفاده کرد.

وی ادامه  داد: در موضوع نیروی انسانی و چابک سازی باید هوشمند جلو برویم. در واقع ترکیب صف و ستاد باید متوازن شود و پرداخت ها طوری باشد که تمایل برای رفتن به صف بیشتر از ستاد شود.

مدیرعامل وبشهر با اشاره به اینکه باید برندسازی در سال ۲۰۲۴ با قوت ادامه پیدا کند تصریح کرد: با برندسازی، خلق بازارهای جدید سهم بازار بیشتری به دست میاید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا