پیام مدیرعامل وبشهر به مناسبت فرارسیدن دهه فجر

مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با صدور پیامی فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش بیدنا، در متن پیام بهروز مرادی آمده است:

بسمه تعالی

دهه مبارک فجر، دهه شکوفا شدن ارزش های مقدس، دهه آموزه های عدالت خواهی و مبارزه با ظلم، توسط بزرگمردی از تبار آفتاب و آینه است که به عنوان معمار کبیر انقلاب درس ایمان و انسانیت را نثار جهان و جهانیان کرد.

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، طلیعه فجری بر پیکر تاریک هر ظلم و جوری بود که به فروغ و روشنایی ایمان، شرق و غرب عالم را در هم نوردید و برگ زرینی بر تاریخ جهان افزود.

نهال این انقلاب انسان ساز از آغاز تا به اکنون به برکت خون هزاران انسان جان برکف که با مجاهدت و پایمردی در مقابل تمامی حوادث ایستادگی کردند به درخت تناور و ریشه داری مبدل شده است که تمامی آزادگان در سراسر جهان از آن به عنوان مردمی ترین انقلاب قرن یاد می کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، شهدای والامقام و ایثارگران دوران های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت فرارسیدن ایام الله مبارک دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ملت شریف ایران، همکاران گرانقدرم در شرکت توسعه صنایع بهشهر و شرکت های تابعه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

از درگاه خداوند رحمان و رحیم سرافرازی و سربلندی روز افزون ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی عصر(ع)و رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مسالت می نمایم.

بهروز مرادی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا