درخشش گلتاش از نظر شاخص فروش

بیست و ششمین همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران(IMI-۱۰۰) دوم بهمن توسط سازمان مدیریت صنعتی درمرکز همایش‌های صدا و سیما با حضور مدیران شرکت گلتاش برگزار شد.

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی گلتاش، همایش شرکت های برتر ایران در سال ۱۴۰۲ دوم بهمن در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما با حضور مقامات کشوری و مدیران شرکت‌های بزرگ و برتر کشور برگزار شد.

رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت برتر کشور از سال ۱۳۷۷ آغاز شده و همه ساله توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود. این رتبه‌بندی در سال جاری بر مبنای ۳۳ شاخص و با صحت‌سنجی اطلاعات شرکت‌ها به منظور شکل‌گیری فضای رقابتی در حوزه اقتصاد برگزار می‌شود.

میزان فروش، سود‌آوری، صادرات،شاخص‌های بهره‌وری، تعداد کارکنان، نقدینگی و ارزش بازار برخی از شاخص‌هایی هستند که در روند رتبه‌بندی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

رتبه‌بندی شرکت‌های برتر با ارزیابی شرکت‌های ایرانی شامل شرکت‌های دولتی و خصوصی ، همچنین شرکت‌های بورسی و غیر بورسی، بر اساس۳۳ شاخص انجام می‌شود و اطلاعات آماری حاصل از ارزیابی شاخص‌ها به منظور بررسی آخرین وضعیت برترین بنگاه‌های اقتصادی کشور قابل تحلیل خواهد بود.

گفتنی است در این همایش شرکت گلتاش موفق شد رتبه ٢٧٢ از نظر شاخص فروش را به دست آورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا