بازدید مدیران عامل گروه توسعه ملی و شرکت توسعه صنایع بهشهر از شرکت پاکسان /مدرس خیابانی : مدل مدیریتی پاکسان می تواند الگوی موفقی برای سایر مجموعه ها باشد

مدیران عامل گروه توسعه ملی و شرکت توسعه صنایع بهشهر به همراه اعضای هیات مدیره گروه توسعه ملی از شرکت پاکسان بازدید کردند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی، مدرس خیابانی مدیر عامل گروه توسعه ملی، بهروز مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر و اعضای هیات مدیره گروه توسعه ملی با حضور در کارخانه پاکسان با روند تولید محصولات آشنا و در جریان آخرین تحولات میدانی این شرکت قرار گرفتند.

مدرس خیابانی با قدردانی از عملکرد مدیران و کارکنان شرکت پاکسان در سال مالی ۱۴۰۲ گفت: شرکت پاکسان به عنوان یکی از قدیمی ترین و خوشنام ترین شرکت های شوینده کشور اصلاح فرایند بسیار خوبی را در سال گذشته تجربه کرد.

وی با بیان اینکه هرجا که تولید است آنجا مکان مقدسی است ادامه داد: همدلی و همراهی مدیران در امر تولید ضروری است.

مدیرعامل گروه توسعه ملی افزود: شرکت پاکسان با تکیه بر همین اصل و با ایجاد کنترل قوی در محل ورود مواد اولیه، تعیین تکلیف مواد اولیه و ملزومات راکد، استفاده از انبارها و منابع داخلی به سوددهی رسیده است که دستاورد ارزشمندی است.

مدرس خیابانی با اعلام آمادگی گروه توسعه ملی  برای حمایت از شرکت پاکسان گفت: آمادگی کامل برای حمایت از شرکت پاکسان در سه حوزه تولید و توسعه محصولات صنعتی، حرکت به سمت دانش بنیان شدن فعالیتها و تامین مالی و افزایش سرمایه وجود دارد.

باید به کمک تولید آمد

مرادی مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر هم با با بیان اینکه باید به کمک تولید آمد گفت: سال مالی ۱۴۰۲ کارهای بسیار مهمی در شرکت پاکسان انجام شده است که حاصل تلاش های جهادی است ادامه داد: پاکسان در سال مالی ۱۴۰۲ موفق شد از زیان خارج شده و به سوددهی برسد. برای این شرکت در سال مالی پیش رو تولید ۱۴۰ هزار تن محصول و فروش ۵۳۰۰ میلیارد تومانی پیش بینی شده است.

 

مرادی با بیان اینکه شرکت پاکسان باید روی استراتژی صادرات و فروش محصولات صنعتی تمرکز ویژه ای داشته باشد ادامه داد: پاکسان محصولات صنعتی با کیفیت بالا تولید می کند که حاشیه سود آن قابل اتکا است.

وی با تاکید بر اینکه واحد تولید سولفوناسیون شرکت پاکسان باید هر چه سریعتر به سمت دانش بنیان شدن توسعه پیدا کند تصریح کرد: در سال مالی پیش رو با تامین نقدینگی مورد نیاز، حرکت پاکسان به سمت تولید و فروش حداکثری محصولات صنعتی خواهد بود.

گفتنی است محمدی راد مدیرعامل پاکسان نیز گزارشی در مورد عملکرد شرکت پاکسان در سال ۱۴۰۲ و طرح های توسعه ای این شرکت ارائه کرد.

پاکسان در سال مالی ۱۴۰۱ حدود ۲۲۰ میلیارد تومان زیان داشت که این زیان را در سال مالی  ۱۴۰۲با حدود ۲۶۶ میلیارد تومان سود جابجا کرد.

گزارش تصویری این بازدید

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا