گلتاش، نگین درخشنده نمایشگاه ایران کازمتیکا

پنجمین همایش و نمایشگاه فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی‌، شوینده و صنایع بسته بندی با حضور فعال و مؤثر شرکت گلتاش در محل هتل المپیک تهران در حال برگزاری می‌باشد.

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت گلتاش، پنجمین همایش و نمایشگاه فرآورده‌های آرایشی، بهداشتی‌، شوینده و صنایع بسته بندی با حمایت انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن واردکنندگان فرآورده‌های بهداشتی، آرایشی و عطریات ایران و با حضور فعال و مؤثر شرکت گلتاش در محل هتل المپیک تهران از تاریخ ١٢ الی ١۴ دی ماه در حال برگزاری می‌باشد.

برپایی ورکشاپ‌های علمی و ارتقای مهارت، سمینار بازآموزی و نمایشگاه ارایه دستاوردهای نوین حوزه آرایشی و بهداشتی بخشی از برنامه‌های این دوره است.

گروه‌های کالایی نمایشگاه ایران کازمتیکا شامل محصولات آرایشی، بهداشتی، شوینده، مراقبت از پوست و مو، تجهیزات پزشکی و زیبایی، مواد اولیه آرایشی و بهداشتی، کلینیک‌ها و مراکز ارائه خدمات مشاوره‌ زیبایی، محصولات سلولزی و… است.

گلتاش به‌عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های شوینده و آرایشی بهداشتی کشور در این نمایشگاه حضوری متفاوت داشته و در این رویداد بزرگ ضمن ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه‌های تولید محصولات جدید، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا