بهداشت فردی کارکنان شرکت گلتاش در بالاترین سطح رعایت می شود

رئیس بهداشت حرفه‌ای و فوریت‌‌های پزشکی شرکت گلتاش از تمدید ٣٠٠ کارت بهداشت پرسنل واحد تولید و خدمات خبر داد.

به گزارش بیدنا، فهیمه عباسی رئیس بهداشت حرفه‌ای و فوریت‌‌های پزشکی شرکت گلتاش گفت: به موجب آیین نامه اجرایی اصلاح ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، رعایت بهداشت محیط، ابزار و تجهیزات و بهداشت فردی از جمله مهم ترین مواردی بوده که باید در کلیه اماکن و مراکز مورد نظر قانون مواد خوردنی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی رعایت شود و تخلف از این امر سبب جریمه و در مواردی پلمپ مکان متخلف می‌شود.
عباسی با بیان اینکه تایید بهداشت فردی و سلامت افراد، با داشتن کارت بهداشت صادره از مراجع ذی صلاح، ممکن و میسر است گفت: با توجه به اهمیت رعایت بهداشت و داشتن سلامت فردی، کارت‌های بهداشت صادر شده، بسته به نوع شغل دارای مدت اعتبار بین شش ماه تا یک سال بوده و پس از آن فرد باید نسبت به تمدید آن اقدام کند.
رئیس بهداشت حرفه‌ای و فوریت‌‌های پزشکی شرکت گلتاش گفت: شرکت گلتاش طبق روال سالیان گذشته در آذرماه سال جاری کارت بهداشت ٣٠٠ نفر از پرسنل تولید و خدمات را تمدید کرده است.
وی اضافه کرد : نگهداری و داشتن کارت بهداشت در محل کار الزامی می‌باشد و در صورتی که هنگام مراجعه بازرس کارت بهداشت در محل وجود نداشته باشد به منزله عدم داشتن آن لحاظ خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا