راههای دستیابی به اهداف بودجه سال ۱۴۰۳ شرکت های زیر مجموعه وبشهر بررسی شد؛ رویکردهای جدید تامین مالی در سال ۱۴۰۳/خیز بلند وبشهر برای ثبت رکورد های فروش

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با اعلام رویکردهای این شرکت در سال 1403 گفت: انتشار اوراق در بازار سرمایه در دستور کار شرکت های زیر مجموعه قرار خواهد گرفت.

به گزارش بیدنا، جلسه ویژه بررسی شیوه های تامین مالی شرکت های زیر مجموعه وبشهر در سال ۱۴۰۳با حضور مرادی مدیرعامل وبشهر، اعضای کمیته تامین مالی وبشهر و مدیران عامل شرکت های زیر مجموعه برگزار شد.

مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با تجلیل از عملکرد شرکت های زیر مجموعه در سال ۱۴۰۲ گفت: سود خالص تلفیقی شرکت تا تاریخ ۳۱/۶/۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳ برابر بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه تغییر جهت در تمامی شرکت های زیر مجموعه حس می شود تصریح  کرد: در سال گذشته از ۲۷ شرکت زیر مجموعه ۲۵ شرکت زیانده بودند که در حال حاضر همه شرکت ها به سوددهی رسیده اند.

مدیرعامل وبشهر تاکید کرد: اعضاء هیات مدیره همدلی و هم افزایی حداکثری با مدیران عامل شرکت های زیر مجموعه داشته باشند زیرا که این اصل عامل تعیین کننده در موفقیت شرکت ها است.

مرادی با اشاره به تصویب بودجه سال ۱۴۰۳ شرکت های زیر مجموعه گفت: تولید، فروش و سود حداکثری از اهداف سال ۱۴۰۳ خواهد بود و میزان تحقق اهداف تعیین شده در سال مالی پیش رو عیار واقعی عملکرد مدیران عامل را نمایان خواهد کرد.

وی تامین مالی را تاثیر گذارترین اقدام برای تحقق اهداف بودجه ای سال ۱۴۰۳ شرکت ها دانست و گفت: برای تامین مالی در سال مالی پیش رو تمهیداتی جدید در نظر گرفته شده است که در سال های گذشته از این روش استفاده نشده و یا به ندرت استفاده شده است.

مدیرعامل وبشهر تصریح کرد: اعضاء کمیته تامین مالی شرکت وبشهر به این نتیجه رسیده اند جهت تحقق اهداف بودجه ای سال ۱۴۰۳ شرکت های تولیدی باید بخشی از نیازهای مالی خود را از طریق فروش اوراق در بازار سرمایه تامین کنند.

گفتنی است در این جلسه دکتر اکبری و توکلی از اعضاء کمیته تامین مالی به تشریح دلایل و اهمیت تامین مالی از طریق فروش اوراق مالی در بازار سرمایه پرداختند و دکتر شفیعی عضو کمیته سرمایه گذاری وبشهر بر آمادگی این کمیته در فراهم کردن بستر مناسب برای فروش اوراق شرکت های زیر مجموعه در بازار سرمایه تاکید کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا