مرادی: استراتژی وبشهر در سال آینده استراتژی رونق بنگاهها و همزمان واگذاری شرکت ها است/ سال مالی بسیار خوبی پشت سرگذاشته ایم

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با تشریح رویکردهای این شرکت در سال مالی پیش رو گفت: استراتژی وبشهر در سال پیش رو رونق شرکت های زیر مجموعه و واگذاری آنهاست.

به گزارش بیدنا، بهروز مرادی مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهردر گفتگویی اختصاصی با اشاره به موفقیت های چشمگیر شرکت های زیر مجموعه وبشهر گفت: سال مالی بسیار خوبی پشت سرگذاشته ایم و عملکرد درخشان شرکت های زیر مجموعه نشان می دهد مسیر درستی انتخاب شده است.

وی تصریح کرد: با تلاش‌های بی‌وقفه کارگران، کارشناسان و مدیران اجرایی و استفاده از فرصت‌های موجود، شرکت های زیر مجموعه موفق به سپری کردن سال مالی با نتیجه موفقیت آمیز بوده ­اند.

مرادی تصریح کرد: رکورد تولید و فروش همزمان در شرکت مارگارین شکسته شده و این شرکت در ماه اخیر ۱۰ هزار تن تولید داشته در حالی که سال گذشته در همین زمان تعطیل شده بود.

مدیرعامل وبشهر در ادامه به موفقیت­های شرکت به پخش پرداخت و گفت: به پخش با کار تیمی منسجم، استفاده از کارشناسان باتجربه، تحلیل دقیق بازار و نیازهای مشتریان و پیاده سازی استراتژی‌های فروش با خروج از زیان موفق به ثبت رکورد تاریخی فروش ۱۰۰۰ میلیارد تومانی در یک­ماه شد.

وی ادامه داد: برای این شرکت در سال مالی آینده فروش ۳۰۰ هزار تنی محصولات برنامه ریزی شده است.

مرادی در مورد رویکردهای وبشهر در سال آینده گفت: سال پیش رو سال افزایش تولید، فروش و سوددهی شرکت های زیر مجموعه خواهد بود. بنابراین ضرورت دارد برای تحقق جهش مورد نظر اهتمام و تلاش مضاعفی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در سال مالی پیش رو شرکت های زیر مجموعه باید با تمام ظرفیت های عملیاتی فعالیت کنند ادامه داد: با برنامه ­ریزی های انجام شده مارگارین، پاکسان، ساینا و گلتاش رکورد ده ساله تولید و فروش را خواهند شکست.

مرادی به روز رسانی آئین نامه ها، تدوین آئین نامه های مناسب، تولید محصولات جدید، بهبود فرایندهای تولید و افزایش هم افزایی را از ضروریات کلیدی برای شرکت های زیر مجموعه بر شمرد.

وی با اشاره به اهمیت هم افزایی بین شرکت های وبشهر تصریح کرد: هم افزایی بین شرکت­ها تعیین کننده و راهگشاست و این استراتژی باید با جدیت دنبال شود.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر افزود: استراتژی وبشهر در سال پیش رو رونق شرکت های زیر مجموعه و واگذاری آنهاست. در واگذاری ها باید اولویت به شرکت هایی داده شود که در زنجیره ارزش شرکت نیستند و منابع حاصل از آن در بخش­های دیگر سرمایه گذاری خواهد شد.

مرادی تولید توامان با تجارت را از رویکردهای دیگر شرکت در سال آینده برشمرد و تصریح کرد: با ورود جدی در این عرصه جهش قابل توجهی در سوددهی خواهیم داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا