قاجار خبر داد: تولید و فروش تاریخی در شرکت مارگارین

مدیرعامل شرکت مارگارین گفت: در یک گام تاریخی بی‌نظیر، شرکت مارگارین با شکستن رکورد تولید و فروش همزمان در آبان ماه 1402، به دستاوردی چشمگیر دست یافته است.

به گزارش بیدنا، خشایار قاجار مدیرعامل شرکت مارگارین در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: مارگارین با تولید محصولات متنوع و با کیفیت به تقاضای رو به افزایش مصرف‌کنندگان پاسخ داده و موفق شده رکورد تولید آذر ماه سال ۱۴۰۰ و فروش دی ماه سال ۱۴۰۰خود را در آبان ماه ۱۴۰۲ طی ۲سال گذشته بشکند.

وی افزود: این شرکت در ۱۰ ماهه منتهی به مهرماه سال جاری درآمد حاصل از فروش محصولات خود را به عدد دو هزار ۵۰۵ میلیارد تومان رسانده که این عدد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۷۱ درصدی را نشان می دهد.

قاجار با بیان اینکه این شرکت از زیان خارج شده است تصریح کرد: مارگارین در شرایطی که در ۹ ماهه­ی منتهی به شهریور ۱۴۰۱ حدود ۲۵۱میلیارد تومان زیان خالص ساخته بود با تاکید بر توسعه و تقویت فروش  موفق شد در۹ ماهه منتهی به شهریور سال جاری به سود دهی برسد.

به گفته مدیرعامل مارگارین، حمایت های مدیریت شرکت توسعه صنایع بهشهر، تامین مالی و مواد اولیه، افتتاح خط تولید روغن خانوار خروس، به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین، بهینه‌سازی و گسترش بازارهای جدید در تحقق این رکورد تاثیر گذار بوده‌اند.

وی ادامه داد: این رکورد نه تنها نمایانگر عملکرد اقتصادی قابل توجه شرکت، بلکه نشان‌دهنده اثربخشی استراتژی‌های اجرایی در مواجهه با چالش‌های بازار است. این موفقیت نشانگر توانمندی شرکت در اداره منابع، کنترل هزینه‌ها، و بهبود فرآیندهای عملیاتی است.

قاجار همچنین استفاده از ظرفیت های کسب و کار در حوزه صنف و صنعت را از دیگر عوامل تاثیر گذار در شکسته شدن رکورد تولید و فروش این شرکت دانست و گفت: با استقبال بسیار خوبی که از محصولات صنف و صنعت شرکت مارگارین صورت گرفته اخیرا مشتریان خوبی در این حوزه جذب شده­ اند.

قاجار با بیان اینکه شرکت مارگارین یک گام مهم در راستای تحقق اهداف بلندمدت و میان مدت برداشته است ادامه داد: در ادامه­ ی مسیر رشد و توسعه­ ی شرکت، در حال حاضر بخش اصلی محموله­ ی فرکشنیشن و هیدروژناسیون تولید روغن خاص وارد کارخانه شده و مابقی در حال حمل به کارخانه می باشد.

وی راه اندازی خط تولید روغن خاص را از اهداف پیش روی این شرکت برشمرد و گفت: مارگارین در استراتژی اقیانوس آبی کسب و کار محصولی به مشتریان ارائه خواهد داد که منحصربفرد است. این محصول علاوه بر صرفه جویی ارزی به عنوان یک مزیت رقابتی جدید برای شرکت محسوب خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا