شش ماه درخشان با وبشهر؛ وصنا پرداخت سودهای جذاب، پایان بدهی

شرکت سرمایه گذاری وصنا در عملکرد شش ماهه خود موفق شد تمام بدهی های سنواتی را تسویه و با فروش سهام خود در شرکت ساختمانی بهشهر سود 132 میلیارد تومانی را کسب کند.

به گزارش بیدنا، شرکت سرمایه گذاری وصنا وابسته به شرکت توسعه صنایع بهشهر دستاوردهای مهمی را در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ به ثبت رسانده است.

این شرکت به عنوان یکی از شرکت های پیشرو صنعت سرمایه گذاری در فروردین ماه سال جاری موفق به افزایش سرمایه ۶۳ درصدی از سود انباشته شده است.

شرکت سرمایه گذاری وصنا در این دوره شش ماهه توانسته است با پرداخت ۱۵۱ میلیارد تومان سود سنواتی و ۴۳۲ میلیارد تومان بابت اوراق تبعی تمام بدهی های سنواتی را تسویه کند.

این اقدام نشان از تعهد شرکت به انطباق با مقررات مالی و حفظ سلامت مالی خود دارد. این دو عامل به ترتیب نمایانگر موفقیت در کسب سود و مدیریت بهینه بدهی‌های مالی می‌باشند و نقش مهمی در تقویت اعتماد سهامداران و بازار مالی ایفا می‌کنند.

همچنین شرکت سرمایه گذاری وصنا با فروش سهام خود در شرکت ساختمانی بهشهر گام مهمی در خروج از سرمایه گذاری های غیر شناور برداشت که در مجموع عایدی سود ۱۳۲ میلیارد تومانی را برای شرکت به همراه داشته است.

این شرکت با سابقه‌ی موفق در مدیریت سرمایه و بهره‌گیری از راهکارهای نوآورانه، قصد دارد پرتفوی سرمایه‌ای خود را بهبود بخشد و به سمت پروژه‌هایی با بازدهی بالاتر و استراتژی‌های سرمایه‌گذاری مطلوب‌تر حرکت کند. روند مثبت و این دستاوردها در عملکرد شش ماهه نمایانگر موفقیت‌ این شرکت در دنیای سرمایه گذاری است.

جدیدترین گزارش حسابرسی نشده ۶ ماهه این شرکت از احیای روند فعالیت ها، کنترل ریسک سرمایه گذاری ها  و مدیریت بهینه دارایی ها خبر می دهد.بر این اساس هرچند که بازار سرمایه از نوسانات همیشگی خود برخوردار بوده، شرکت «وصنا» توانسته است در این مدت بالغ بر ۳۳۸ میلیارد تومان سود برای سهام داران خود محقق کند. این رشد دست کم نسبت به دوره مشابه قبل حدود ۲۰ برابر شده است.

از سوی دیگر گزارشات رسمی نشان می دهد که طی دوره مذکور سود حاصل از فروش سرمایه گذاری ها بیش از ۳۶۰ میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره  مشابه سال قبل ۱۰ برابر افزایش یافته است. با چنین روندی شرکت، «وصنا» برای هر سهم ۴۱۵ ریال سود شناسایی کرده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تعدیل مثبت قابل توجهی دارد تا جایی که مقایسه آن با سود ۳۴ ریالی مدت مشابه سال قبل رشد ۱۱۲۰ درصدی را نشان می دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا