بررسی طرح های توسعه ای مروارید هامون با حضور اعضاء هیات مدیره وبشهر

اعضاء هیات مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر، از کارخانه مرواریدهامون بازدید و در جریان برنامه های توسعه ای این شرکت قرار گرفتند.

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت مروارید هامون، مهدی محمدی معاون امور شرکت ها و مجامع و مهدی وکیل پور معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف “کارخانه مرواریدهامون”در جریان فعالیت‌های این شرکت به‌ویژه در حوزه فروش و صادرات قرار گرفتند.

بازدید از کارخانه و خطوط تولید، نظارت بر کلیه فرایندهای تولید، تقدیر و قدردانی از پرسنل و مدیران شرکت مروارید هامون  و بررسی طرح های توسعه ای این شرکت محور اصلی برنامه های اعضا هیات مدیره وبشهر بود.

وکیل پور با اشاره به عملکرد مثبت شرکت مروارید هامون گفت: با تغییراتی که صورت گرفته دید مجموعه نسبت به شاخص ها تغییر کرده و این شرکت توانسته است با تکیه بر پتانسیل داخلی اقدامات مناسبی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه کارخانه مرواریدهامون دارای موقعیت استراتژیک در کشور است ادامه داد: استفاده از این موقعیت به عنوان مسیر اصلی فروش محصولات صادراتی بسیار کلیدی، حیاتی و ارزشمند است.

رمضانی عضو هیات مدیره شرکت مروارید هامون نیز با اشاره به روند رو به رشد این شرکت افزود: نقاط بحرانی این شرکت شناسایی و مرتفع شده است.

وی با بیان اینکه بازار منطقه به طور کامل رصد شده است ادامه داد: با تکیه بر نیروی انسانی مجرب به دنبال رشد، تعالی و بهبود فرآیندهای تولید هستیم تا حضور در بازار‌های داخلی و صادراتی پررنگتر شود.

رمضانی افزود: با استفاده از مراودات صورت گرفته با بانک های استان و حمایت های شرکت توسعه صنایع بهشهر می توان این شرکت را به عنوان قطب تولید شوینده در جنوب کشور تبدیل نمود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا