بازدید فرماندار شهر ری و مدیرعامل وبشهر از مارگارین؛مسیر توسعه مارگارین هموار شد

بهروز مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر به همراه باب الحوائجی فرماندار شهرری از کارخانه مارگارین بازدید کردند.

به گزارش بیدنا، در این بازدید مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر به همراه فرماندار ویژه شهرری از خطوط بسته بندی  قند و شکر بازدید و با حضور در خطوط تولید کارخانه از نزدیک در جریان فرآیند آزمون کیفیت محصولات قرار گرفتند.

در این بازدید، مسائل مرتبط با توسعه و گسترش تولید در کارخانه مارگارین به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با ارائه پیشنهاداتی راهکارهای بهبود فرآیندهای تولیدی و افزایش بهره‌وری را مطرح کرد.

مرادی با اشاره به اینکه آنچه که در مارگارین در سال جاری رخ داده یک کار بزرگ است تصریح کرد: کارخانه ای که تا مرز تعطیلی پیش رفته بود اکنون در بهترین شکل خود فعالیت می کند و در آینده نزدیک با اجرای طرح های توسعه ای کمک بزرگی به تامین امنیت غذایی کشور خواهد کرد.

وی  با بیان اینکه  اجرای طرح های توسعه ای مارگارین فرصت های شغلی بسیاری ایجاد خواهد کرد افزود: این کارخانه  با برخورداری از تجهیزات مدرن و تیم متخصصی از کارکنان، محصولات با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای ملی را تولید می‌کند.

در پایان این بازدید، باب الحوائجی فرماندار شهرری از تلاش‌های صورت گرفته برای تحقق اهداف توسعه‌ی و تولید محصولات جدید در شرکت مارگارین تقدیر و قدردانی و بر همکاری و مساعدت در انجام امور مربوط به کارخانه تاکید کرد.

کارخانه مارگارین، یکی از واحدهای مهم تولیدی در صنعت غذایی است که پس احیا و راه اندازی مجدد طی سال گذشته موفق شد برای اولین بار روغن خانوار با برند خروس را تولید کند. همچنین با رفع موانع، تجهیزات خط تولید روغن خاص ( استراتژی اقیانوس آبی)در کارخانه مارگارین تخلیه شده است.

این سومین بازدید مرادی از کارخانه مارگارین طی ۹ ماه گذشته است که نشان از تعهد شرکت توسعه صنایع بهشهر برای پیشبرد اهداف توسعه ای این شرکت دارد.

شرکت مارگارین طی عملکرد ۹ ماهه منتهی به پایان شهریور ۱۴۰۲  هفتاد و پنج درصد رشد درآمد عملیاتی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته و زیان ۵٫۵۸۸٫۲۶۸ میلیون ریالی را به سود ۹۹٫۳۴۶ میلیون ریالی رسانده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا