مرادی با اعلام تایید افزایش سرمایه بهشهر؛ “وبشهر” آماده توسعه پروژه های نوآورانه می شود

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با اعلام تایید افزایش سرمایه این شرکت توسط حسابرس و بازرس قانونی گفت: شرکت آماده تحول و توسعه پروژه های نوآورانه می شود.

به گزارش بیدنا، بهروز مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در گفتگویی با اشاره به اینکه افزایش سرمایه ۶۷  درصدی این شرکت از مبلغ ۱۵۰۰ میلیارد تومان به مبلغ ۲۵۰۰ میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی به تایید حسابرس و بازرس قانونی رسیده است گفت: افزایش سرمایه موجب توسعه بیشتر شرکت توسعه صنایع بهشهر خواهد بود و منافع تمامی سهامداران این شرکت را تامین خواهد کرد.

وی افزود: افزایش سرمایه شرکت توسعه صنایع بهشهر نه تنها به افزایش توانمندی‌های اقتصادی شرکت منجر می‌شود، بلکه نقش مهمی در تحول و توسعه اقتصادی شرکت های زیر مجموعه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با بیان اینکه منابع مالی حاصل از این افزایش سرمایه، به صورت مستقیم در سرمایه‌گذاری‌های جدید استفاده خواهد شد افزود: این منابع می‌توانند بهبود و گسترش فعالیت‌های صنعتی، توسعه تکنولوژی‌های نوآورانه، تقویت زیرساخت‌های صنعتی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب را فراهم کند.

مرادی ادامه داد: این تصمیم نشان‌دهنده تعهد شرکت به توسعه و تحول در صنعت است و منطبق با رویکردهای رشد و توسعه‌ای، طراحی و اجرا خواهد شد. افزایش سرمایه به عنوان یک منبع مالی قدرتمند به شرکت این امکان را می‌دهد تا در طولانی مدت در پروژه‌های مختلفی سرمایه‌گذاری نماید و نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشور ایفا کند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا