رویکردهای شرکت توسعه صنایع بهشهر در حوزه صادرات به ثمر نشست؛ روند صادرات محصولات مروارید هامون به عمان تسهیل شد

مدیر بازرگانی شرکت مروارید هامون از اخذ نشان استاندارد کشور عمان برای صادرات محصولات این شرکت خبر داد و گفت: برندگلبهار و گلفام نشان استاندارد کشور عمان را کسب کردند.

شیرازی مدیر بازرگانی شرکت مروارید هامون در گفتگویی با اشاره به حضور هیات تجاری استان سیستان و بلوچستان و نماینده شرکت مروارید هامون در کشور عمان گفت: در این سفر جلسات بسیار مفیدی با تجار و مسئولین کشور عمان برگزار و از نمایشگاه سلامت پزشکی بازدید به عمل آمد.

وی موضوع جلسات را یافتن راهکارهای تسهیل روابط تجاری بین دو کشور اعلام کرد و گفت: راههای افزایش صادرات به کشور عمان بررسی و مجوزهای مور نیاز کسب شد.

مدیر بازرگانی شرکت مروارید هامون با اشاره به دیدار نماینده مروارید هامون با سفیر ایران در عمان تصریح کرد: در این دیدار روند طولانی اداری در این کشور مطرح و سفیر کشورمان ضمن اعلام آمادگی برای حل مشکلات مروارید هامون پیشنهاد امضا تفاهم نامه اداری با مسئولان مربوطه کشور عمان را ارائه کرد.

وی در مورد دستاوردهای سفر عمان نیز گفت: جهت رفع مشکلات لجستیکی مروارید هامون برای صادرات به کشور عمان جلسه ای با کاپیتان عسگری نصب رئیس اداره کل بنادر کشتیرانی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

شیرازی افزایش صادرات به کشور عمان را از اهداف این سفر برشمرد و گفت: با توجه به رویکردهای کلان مدیریت شرکت توسعه صنایع بهشهر، صادرات به کشور عمان از آذر ماه ۱۴۰۱ شروع شده است.

وی افزود: جهت حل مشکلات ترخیص محصولات، جلسه ای با رئیس آزمایشگاه استاندارد گمرک مسقط برگزار و با مذاکرات انجام شده نشان استاندارد عمان برای دو برند گلبهار و گلفام اخذ و مجوز ریجستری دو محصول برای مدت ۲ سال کسب شد. بنابراین صادرات از مهرماه دوباره از سرگرفته خواهد شد.

وی با اشاره به دعوت رسمی از تجار عمانی برای حضور در ایران و بازدید از شرکت های شوینده گفت: در جلسات با تجار عمانی محصولات شوینده شرکت های وابسته به شرکت توسعه صنایع بهشهر معرفی و از تجار علاقه مند به آشنایی با ظرفیت های شوینده کشور برای حضور در ایران دعوت به عمل آمد.

وی افزود: رصد بازار عمان به خوبی انجام شده و برندهای رقیب مورد ارزیابی دقیق قرار گرفته است. همچنین فعالیت لازم جهت تقویت محصولات در حوزه بسته بندی، چاپ و نوع محصول شناسایی شده تا بیشترین حجم از محصولات به کشور عمان صادر شود.

صادرات محصولات شوینده شرکت مروارید هامون به کشور عمان به عنوان یک بازار رقابتی و جذاب از رویکردهای شرکت توسعه صنایع بهشهر بوده که امکان دستیابی به بازارهای جدید و رشد و توسعه این شرکت را فراهم کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا