مدیرعامل زرین ذرت شاهرود در تشریح عملکرد شش ماهه: ۲۶۲ درصد افزایش سود خالص/۲۵۰ میلیارد تومان از معوقات ارزی از سرفصل شبکه بانکی خارج شد

مدیرعامل شرکت زرین ذرت شاهرود با اشاره به رشد 262 درصدی سود خالص شرکت در شش ماه گفت: این شرکت موفق شده بیشتر از سود تعیین شده در بودجه سالانه را در شش ماه محقق کند.

اختری مدیرعامل شرکت زرین ذرت شاهرود در گفتگو با بیدنا با اشاره به عملکرد شش ماهه شرکت زرین ذرت شاهرود گفت: نسبت به سال مالی گذشته و بودجه مصوب افزایش سود خالص داشته ایم. بودجه مصوب ۷۵ میلیارد تومان تعیین شده بود که موفق شدیم در ۶ ماه ۱۰۰ میلیارد تومان را محقق کنیم که نشان از افزایش ۲۶۲ درصدی در سود است.

وی در مورد برنامه های آتی این شرکت گفت: به دلیل بهره وری بالاتر و افزایش تولید راه اندازی خط تولید مالتو دکسترین و خط تولید گلوتن ۳ در دستور کار واحد تحقیق و توسعه شرکت قرار گرفته است.

اختری با اشاره به اینکه خرید و نصب سیلو نگهداری ذرت جز برنامه های شرکت است افزود: جهت ذخیره مناسبتر اسید و افزایش ظرفیت تولید شرکت ۴ عدد مخزن ویژه نگهداری اسید خریداری شده است.

وی در مورد  اقدامات انجام شده جهت تامین مالی شرکت نیز گفت: با رایزنی های کمیته تامین مالی شرکت توسعه صنایع بهشهر ۲۵۰ میلیارد تومان از بدهی های ارزی این شرکت از سرفصل شبکه بانکی خارج شده  و سند شرکت که ۱۲ سال در رهن بود فک رهن شد.

مدیرعامل زرین ذرت شاهرود مورد زمان راه اندازی خط تولید محصولات جدید این شرکت نیز گفت: در صورتجلسه هیات مدیره خرید زمین شرکت شکر شاهرود مصوب شده و بعد از قیمت گذاری توسط کارشناسان دادگستری اقدامات بعدی برای راه اندازی خطوط تولید جدید انجام خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا