ظرفیت‌های اقتصادی مرواریدهامون به تجار عمان معرفی شد

هیات تجاری استان سیستان و بلوچستان و نماینده شرکت مرواریدهامون در مراسم افتتاحیه نمایشگاه سلامت، مواد غذایی و محصولات شرکت‌های دانش بنیان عمان حضور پیدا کردند.

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت مروارید هامون، طی این مراسم « ایرج حسن پور»رئیس هیات تجاری سیستان و بلوچستان، «سیاوش شیرازی» نماینده شرکت مرواریدهامون و هیات همراه با حضور« سعود بن الحسین» وزیر کشاورزی عمان « خالدبن حامد بوسعیدی»رئیس نمایشگاه های کشور عمان و « نجفی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عمان از نمایشگاه سلامت، مواد غذایی و محصولات شرکتهای دانش بنیان در شهر مسقط کشور عمان بازدید نمودند.

شیرازی مدیر بازرگانی شرکت مرواریدهامون به همراه هیات تجاری سیستان و بلوچستان با فعالان اقتصادی عمان دیدار نمودند و ظرفیت‌های شرکت مروارید‌هامون در زمینه تولید محصولات شوینده از قبیل پودر مولتی پک، شامپو و مایع ظرفشویی به تجار عمانی معرفی شد.

مدیر بازرگانی شرکت مرواریدهامون تصریح کرد: در این سفر، شرکت مرواریدهامون و دیگر فعالان اقتصادی این استان با فرصت‌های تجاری موجود در مناطق آزاد صحار، صلاله، خزائن و برخی شهرک‌های صنعتی این کشور آشنا شدند.

به گفته وی، مناطق آزاد تجاری کشور عمان می‌توانند در توسعه مبادلات تجاری کشورمان با بازار‌های بین‌المللی تاثیربسزائی داشته باشد.

حسن پور در ادامه به همراه هیات تجاری استان به دیدار با سفیر کشورمان در عمان اشاره کرد و افزود: در این دیدار، فعالان اقتصادی  استان خواستار هماهنگی و همکاری‌های بین بخشی دولت ایران و عمان برای تسهیل تجارت با عمان شدند.

گفتنی است، پس از بازدید از این نمایشگاه، هیات تجاری سیستان و بلوچستان، مهمان سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور عمان بوده و به بیان پتانسیل های موجود منطقه و همچنین ظرفیت بالای کشور عمان به عنوان دروازه ورود به قاره آفریقا پرداختند و در ادامه به تشریح قوانین و مشکلات و راه های افزایش سطح همکاری بین دو کشور وگسترش همکاری تاکید نمودند .

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا