مدیرعامل زرین ذرت: به دنبال عقد قرارداد با مشتریان جدید برای به کارگیری ظرفیت های خالی هستیم

به گزارش بیدنا اختری مدیرعامل شرکت زرین ذرت شاهرود در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ایران با اشاره به حضور این شرکت در این نمایشگاه گفت: شرکت زرین ذرت شاهرود برای گسترش فروش، افزایش تنوع مشتریان و ارائه محصولات با کیفیت در نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

وی حضور در نمایشگاه های بین المللی را برای افزایش قدرت رقابت پذیری شرکت ضروری دانست و ادامه داد: قبل از حضور در نمایشگاه، ظرفیت های شرکت زرین ذرت شاهرود شناسایی شد و در این نمایشگاه به دنبال عقد قرارداد با مشتریان جدید برای استفاده و به کارگیری از این ظرفیت ها هستیم.

مدیرعامل زرین ذرت افزود: این نمایشگاه به تولیدکنندگان، کارآفرینان، و کسب‌وکارهای مختلف فرصتی مهم برای ارتقاء مهارت‌ها، برقراری ارتباطات تجاری و معرفی محصولات جدید فراهم آورده است.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات ایران از روز ۱۶شهریور ماه الی ۱۹ شهریور با حضور بیش از ۳۵۰ شرکت شامل ۳۲۰ شرکت  ایرانی و ۳۰ شرکت از کشورهای مختلف خارجی در ۴۴ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی و حضور ۴۰ نماینده از کشورهای هدف صادراتی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا