حضور مارگارین و زرین ذرت شاهرود در نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ایران

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت مارگارین، نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات ایران که هر ساله در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار می شود، در واقع بزرگترین و تخصصی‌ترین نمایشگاه مخصوص شیرینی و شکلات در خاورمیانه است که در سه بخش اصلی مواد اولیه ، محصولات تولید شده و دستگاه‌ها و ماشین‌آلات برگزار می‌شود. در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های صنعت شیرینی و شکلات ایران در زمینه‌های مختلف داخلی و صادراتی در معرض بازدید عموم قرار می‌گیرد.

نمایشگاه شیرینی و شکلات بین‌المللی، در درجه یک رویدادهای مهم کشوری قرار دارد که همین نشان‌دهنده قدرت و توانمندی صنعت شیرینی و شکلات در ایران است. در واقع چنین نمایشگاهی یک فرصت عالی برای تولیدکنندگان، مسئولان و علاقمندان این حوزه است تا بتوانند در یک فضای تخصصی و صنعتی به تبادل ایده و هم افزایی در این صنعت بزرگ بپردازند.

شرکت سهامی عام مارگارین، با برند های آفتاب و خروس به عنوان یکی از بزرگترین و قدیمی ترین تولیدکنندگان انواع روغن های نباتی مصرف خانوار و روغن های ویژه صنف و صنعت در میان حضور سایر تولید کنندگان این حوزه در نمایشگاه شیرینی شکلات ایران در سالن ۶ غرفه ی ۱۷در تاریخ ۱۶ الی ۱۹شهریور درخشش خاصی دارد.

شرکت زرین درت شاهرود، از شرکت های زیر مجموعه وبشهر که در حوزه تولید نشاسته و گلوکز و مشتقات آن از ذرت، فعالیت می کند نیز در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا