یک هزارو ۵۲۷ درصد سود عملیاتی ساینا در شش ماه/تحقق شعار سال در شرکت وبشهر با رشد تولید
به گزارش بیدنا، در شرایطی که افزایش قیمت محصولات شوینده در سال جاری بسیار کمتر از نرخ تورم کشور بوده، و از سوی دیگر قیمت مواد اولیه و دیگر عوامل تولید افزایش داشته، سودآوری شرکت های شوینده و بهداشتی وابسته به گروه توسعه صنایع بهشهر با مدیریت صحیح، کارآمد و اثر بخش، تمرکز بر صادرات و تکیه بر افزایش تولید بر خلاف سالهای قبل بهبود یافته و شرکت های زیانده به مرحله سود سازی رسیده اند.
هم افزایی بین شرکت های گروه توسعه بهشهر در حوزه های مالی، تمرکز بر صادرات، تولید محصولات دانش بنیان از مهمترین سیاست ها و رویکردهای تیم مدیریتی شرکت توسعه صنایع بهشهر در سال جاری بوده که اجرای این برنامه ها از دلایل رشد سود شرکت های صنعت شوینده ارزیابی می شود.
شرکت ساینا که محصولات شوینده و بهداشتی تولید می کند با افزایش تولید و با شناسایی بازارهای جدید صادراتی موفق شده بازار بسیار خوبی در کشور قزاقستان به دست آورد که در همین راستا خط تولید اختصاصی برای برند پریمکس صادراتی خود راه اندازی کرده است.این شرکت زیان ۴۷ هزار میلیون ریالی در ۶ ماهه منتهی به ۳۱/۳/۱۴۰۱ را با رشد یک هزارو ۵۲۷ درصدی سود عملیاتی در ۶ ماهه منتهی به ۳۱/۳/۱۴۰۲ جایگزین کرده و شرکت گلتاش از دیگرهای شرکت های وابسته به گروه بهشهر که بیشتر در حوزه تولید محصولات بهداشت فردی فعالیت می کند در ۶ ماهه منتهی به ۳۱/۳/۱۴۰۲ حدود ۶۵۴درصد افزایش سود عملیاتی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است. همچنین شرکت مروارید هامون تولید کننده محصولات شوینده، پاک کننده و بهداشتی در همین بازه زمانی رشد دو هزارو ۶۷۸ درصدی در سود عملیاتی داشته است.