امکان استفاده از تسهیلات ارزی برای نوسازی و بهسازی شرکت های زیر مجموعه وبشهر فراهم شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی، در راستای استفاده از تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی جلسه ای با حضور مهدی غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی و مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر برگزار شد.

غضنفری رئیس صندوق ملی با تاکید بر اینکه حمایت از تولید در سال افزایش تولید و مهار تورم از برنامه های اصلی این صندوق است تصریح کرد: شرکت توسعه صنایع بهشهر می تواند اقدامات لازم را برای اخذ تسهیلات خرید ماشین آلات و تجهیزات را در دستور کار خود قرار داده و از تسهیلات ارزی این صندوق استفاده کند.

مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر نیز مواردی در خصوص شرایط شرکت های وابسته گروه صنایع بهشهر و مشکلات آنها مطرح و درخواست استفاده از تسهیلات سرمایه در گردش  و درخواست تسهیلات خرید تجهیزات را مطرح کرد.

بنابراین گزارش با موافقت غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی مقرر شد. شرکت توسعه صنایع بهشهر برای نوسازی و بهسازی شرکت های گروه می تواند از  تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی استفاده کند.

همچنین مدیر عامل صندوق توسعه ملی اعلام کرد هر شش ماه یکبار، یک هزار همت تسهیلات ریالی به بانک ها اختصاصی داده خواهد شد که این بانک ها مکلف هستند بر اساس دستور العمل های خود تسهیلات ریالی اعطا کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا