آغاز همکاری گسترده توسعه صنایع بهشهر با گروه صنعتی میهن/مرادی: قرارداد همکاری بین بهشهر و میهن منافع هر دو شرکت را تامین خواهد کرد

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی، نشست مشترک مدیران شرکت توسعه صنایع بهشهر و گروه صنعتی میهن با حضور مرادی مدیر عامل شرکت توسعه صنایع بهشهر و نیکخواه قائم مقام گروه صنعتی میهن، مسئولین و جمعی از مدیران عامل شرکتهای تابعه در ساختمان مرکزی شرکت توسعه صنایع بهشهر برگزار شد.

در این نشست طرفین ضمن ارائه پیشنهادهای خود در خصوص شیوه‌های همکاری مشترک، ظرفیت های دو شرکت در حوزه شکر، روغن، محصولات شوینده، نوشیدنی و حمل و نقل را تشریح و مذاکرات اولیه برای امضا قرارداد همکاری انجام شد.

مرادی در این جلسه با اشاره به اینکه گروه صنعتی میهن به عنوان یک مجموعه بزرگ خدمات فراوانی در جهت پیشرفت صنایع مختلف کرده است افزود: باید شرایط هم افزائی بین مجموعه بهشهر و گروه صنعتی میهن را به وجودآوریم و همکاری ها هر چه سریعتر شکل گیرد.

مدیر عامل بهشهر با بیان اینکه آمادگی همکاری همه جانبه در شرکت وبشهر وجود دارد تصریح کرد: مجموعه بهشهر آمادگی دارد تا در حوزه صنعت غذایی و صنایع شوینده خصوصا تولید روغن شوینده و شکر همکاری ها را آغاز و قراردادهای لازم را امضا کند.

مرادی همچنین با تشریح ظرفیت‌های شرکت های زیر مجموعه بهشهر گفت: بهترین و کیفی ترین پروتئین سویا توسط یکی از شرکت های زیر مجموعه بهشهر (بهپاک) تولید می شود و شرکت صنایع بسته بندی ایران ظرفیت بالایی در تولید قوطی های فلزی دارد. همچنین شرکت زرین ذرت شاهرود از بهترین تولید کننده‌های نشاسته، گلوکز و گلوتن در کشور است که با توجه به قابلیت های گروه صنعتی میهن در این زمینه‌ها نیز میتوان همکاری های گسترده ای آغاز کرد.

وی  با اشاره به اینکه همکاری در سطح گسترده منافع هر دو شرکت را تامین خواهد کرد افزود: امضا قرادادهای همکاری و هم افزایی بین دو شرکت تاثیر مثبت و ملموسی بر روند حرکتی هر دو شرکت خواهد داشت.

نیکخواه قائم مقام گروه صنعتی میهن بر عزم این شرکت در انعقاد قرارداد با شرکت توسعه صنایع بهشهر تاکید کرد و ضمن اظهار خشنودی از برگزاری این جلسه گفت: آمادگی همکاری درهمه زمینه ها در گروه صنعتی میهن وجود دارد به همین منظور معتقد هستیم روابط بین دو شرکت باید هر چه سریعتر شکل بگیرد.

گفتنی است در این نشست شامخی عضو هیات مدیره بهشهر، شهراسبی مدیر عامل قند نیشابور، قاجار مدیر عامل مارگارین، ربیعی مدیر عامل شرکت به پخش، محمدی راد مدیر عامل پاکسان، بادپا معاون مالی شرکت توسعه صنایع بهشهر و حسین پور مدیر روابط عمومی و مارکتینگ گروه صنعتی میهن، بهاری مدیر عامل شرکت غذا  فرآور، انصاری مدیر عامل کهن شیمی، سراج از مدیران گروه صنعتی میهن حضور داشتند.

همچنین نمایندگان تام الاختیار دو طرف برای ادامه مذاکرات تعیین شدند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا