تحقق سود عملیاتی ۷۹ میلیارد تومانی پاکسان

شهریار محمدی راد مدیرعامل شرکت پاکسان در گفت و گویی که با روابط عمومی این شرکت انجام داد به اقدامات انجام شده به منظور بهبود وضعیت مجموعه اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی و هدف گذاری برای ایجاد شرایطی پایدار در شرکت، تلاش شد تا ضمن بهره گیری از ظرفیت های سخت افزاری و افزایش بهره وری سرمایه های انسانی بتوانیم به مصاف مشکلات و موانع موجود برویم و پس از پشت سر گذاشتن این موارد طی ۶ ماهه منتهی به خرداد ۱۴۰۲ سود خالصی معادل ۲۰۴ میلیارد تومان برای مجموعه محقق نماییم.

وی همچنین سود ناویژه مجموعه را ۱۶۰ میلیارد تومان عنوان نمود که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۳۲۲ درصدی را به نمایش می گذارد.

مدیرعامل پاکسان تحولات بوجود آمده در عملکرد شرکت طی ماه های اخیر را مرهون تلاش های شبانه روزی مدیران و کارکنان این مجموعه خواند و افزود: ارقام و شاخص‌های ارائه شده در گزارش ۶ماهه شرکت، بیانگر جهشی به جلو و یک خیز بلند به سمت اهداف بزرگتر است و آنچه به دست آمده حاصل، یک اراده واحد، کوشش مبتنی بر خرد و مشارکت جمعی و البته تلاش برای حفظ و صیانت از حقوق شرکت و سهامداران است.

محمدی راد با تاکید بر رشد سود عملیاتی شرکت در ۶ ماهه سال مالی جاری نسبت به سال گذشته گفت: شرکت پاکسان سال گذشته دارای ۸۵ میلیارد تومان زیان عملیاتی بود که این رقم امسال با رشد قابل توجهی به سود عملیاتی ۷۹ میلیارد تومانی مبدل شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا