اختصاص فروش داخلی شرق کشور به مروارید هامون

به گزارش بیدنا بهروز مرادی، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، امروز از کارخانه مروارید هامون در شهر زاهدان بازدید و با مدیران این شرکت دیدار و به بررسی موارد مختلف پرداخت واز نزدیک در جریان مسائل و نیازهای کارخانه مروارید هامون قرار گرفته و دستورات لازم را برای حل مشکلات ارائه کرد. در این بازدید به منظور توسعه بازار داخلی در شرق کشور و همچنین بازارهای بین‌المللی همجوار، اختصاص فروش داخلی شرق کشور به مروارید هامون و همچنین صادرات محصولات تولیدی مورد تأکید قرار گرفت.

مرادی در این بازدید به اهمیت استفاده کامل از ظرفیت تولید در کارخانه مروارید هامون تأکید کرده و به مدیران این شرکت توصیه کرده است تا تمام توان خود را برای به حداکثر رساندن ظرفیت تولید و افزایش بهره‌وری صرف کنند.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در این دیدار بر ارائه طرح‌های توسعه‌ای برای شرکت مروارید هامون تأکید کرده و افزود توسعه مستمر و رشد در شرکت، اساس موفقیت در بازار رقابتی است و مدیران باید جدی و مستمر در اجرای طرح‌های توسعه‌ای تلاش کنند. مرادی از مدیران این شرکت خواست تا در این زمینه ها تلاش کنند و گفت که از همکاری آنها حمایت خواهد کرد.

بازدید مرادی از کارخانه مروارید هامون در راستای برنامه های توسعه ای شرکت توسعه صنایع بهشهر انجام شد. این شرکت در سال جاری برنامه های توسعه ای برای زیرمجموعه های خود دارد و کارخانه مروارید هامون یکی از شرکت هایی است که در این برنامه ها قرار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا