بررسی موانع تولید کارخانه بهپاک با حضور مسئولین شهرستان/ صبوری: پیش بینی رشد سوددهی طی شش ماهه دوم سال

به گزارش بیدنا، صبوری معاون امور شرکت های گروه توسعه ملی و رئیس هیات مدیره توسعه صنایع بهشهر در راس هیاتی به همراه اعضای هیات مدیره  و مدیران شرکت توسعه صنایع بهشهر از کارخانه بهپاک بازدید کردند.

بازدید کنندگان در ابتدا برای آشنایی بیشتر با چالش های بهپاک، از خطوط تولید بازدید، و سپس طی جلسه ای با فرماندار، شهردار شهرستان بهشهر و معاون صنعت اداره صمت استان مازندران به تبادل نظر جهت رفع موانع تولید و بررسی پروژه های توسعه محور بهپاک پرداختند.

صبوری با بیان اینکه راه های حل مشکل شرکت بهپاک در حال بررسی است گفت: شرایط شرکت رو به بهبود است و با برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم شاهد رشد سوددهی طی شش ماهه دوم سال مالی شرکت صنعتی بهپاک باشیم.

وی افزود: به دنبال برنامه های حمایت محور از بهپاک هستیم و امیدواریم با حضور نماینده شهرستان و جلسه مثبتی که با مقامات شهرستان داشتیم، با نگاهی ویژه از این شرکت تولیدی حمایت شود.

صبوری در خصوص پروژه های توسعه محور بهپاک نیز گفت: با بهره برداری از پروژه های در دست اقدام، ارزش افزوده بیشتری را در این شرکت تولیدی شاهد خواهیم بود. و بهپاک به اندازه یک زنجیره به مصرف کننده نزدیک تر میشود.  پروژه تولید خوراک دام و طیور در داخل خود کارخانه آماده بهره برداری است و پروژه بعدی هم مقرر گردید با ارائه طرح توجیهی در محل شهرک صنعتی مورد بهره برداری قرار گیرد.

شریعتی نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه نیز هدف از این بازدید را مشاهده روند تولید توصیف کرد و افزود این مجموعه دارای اهمیت زیادی در شهرستان بهشهر و استان مازندران است.

وی افزود: در جهت حمایت برای آغاز بکار و افتتاح پروژه های توسعه محور بهپاک از نمایندگان شرکت های سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و توسعه صنایع بهشهر خواستیم تا از نزدیک تامین مالی آنها را بررسی و حمایت نمایند.

شریعتی تولید محصول جدید و گسترش زنجیره محصولات بهپاک را مثبت ارزیابی کرد و افزود: بهپاک سهم زیادی در اشتغال شهرستان دارد و به همین دلیل توسعه و ایجاد ارزش افزوده آن بسیار حیاتی است.

گفتنی است در این بازدید محمدی عضو هیات مدیره توسعه صنایع بهشهر، وکیل پور عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی، مشیر مدیر پروژه های سرمایه گذاری و تحقیق و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر و زند مدیر پشتیبانی گروه توسعه ملی حضور داشتند و علی دانا مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره به تشریح روند تولید، چالش های حال حاضر و موانع پروژه های برنامه های توسعه ای بهپاک پرداخت.

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا