ارزیابی عملکرد شرکت گلتاش در حوزه برنامه ریزی

به گزارش بیدنا، مهدی محمدی عضو هیأت مدیره، مهدی وکیل‌پور معاون برنامه ریزی و عضو هیات مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر و تعدادی از مدیران ارشد این مجموعه به منظور بررسی وضعیت شرکت گلتاش، از این شرکت بازدید کردند.

بنابر این گزارش اعضای هیأت مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر در نشستی که بعد از بازدید از شرکت گلتاش برگزار شد از فعالیت‌های رو به جلوی شرکت گلتاش تقدیر کردند و این مجموعه را جزء شرکت‌های سرآمد گروه بهشهر  معرفی کردند.

در این جلسه عملکرد شرکت گلتاش در حوزه برنامه ریزی مورد ارزیابی قرار گرفت و مباحث جلسه در زمینه برنامه ریزی برای استفاده حداکثرى از ظرفیت‌هاى موجود در گلتاش صورت گرفت.

وکیل پور عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی در جریان جلسه بر نکاتی برای پیشبرد اهداف گلتاش  تاکید کرد و گفت: تمرکز بر حفظ و ارتقای جایگاه نیروی انسانی و متخصص به عنوان پیشران اصلی در رشد و پیشرفت مجموعه شرکت گلتاش مورد نظر قرار گیرد.

همچنین هم افزایی میان مجموعه شرکت های شوینده گروه توسعه صنایع بهشهر در تامین به موقع و مناسب قیمت مواد اولیه نهایت تلاش و برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

همچنین تاکید شد با توجه به ماهیت محصولات این شرکت لازم است سازوکارهای جدید فروش در بازار های داخلی و خارجی در دستور کار قرار گیرد.

محمدی عضو هیات مدیره نیز در ادامه نشست گفت: با توجه به محصولات با کیفیت و قابل رقابت تولید شده در کارخانه گلتاش، مطالعات بازار و برنامه ریزی لازم در خصوص فروش محصولات و کسب سهم بیشتر از بازار اتفاق بیفتد.

در ادامه مدیرعامل شرکت گلتاش گفت: حضور اعضای هیات مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر در شرکت گلتاش نشان می‌دهد که بهشهر در رفع مشکلات شرکت گلتاش جدی است و بسیاری از مشکلات این شرکت در دوران حضور دکتر مرادی رفع شده‌اند.

فیض‌پور با بیان اینکه مسیر رسیدن به قله‌ها و چشم انداز ترسیم شده برای گلتاش آغاز شده است گفت: شرکت گلتاش ظرفیت‌های خوبی در توسعه بخش‌های تولید دارد و می‌تواند اتفاقات بزرگی را در این حوزه رقم بزند.

گفتنی است اعضای هیات مدیره، مدیران و کارشناسان برنامه‌ریزی شرکت توسعه صنایع بهشهر در سفر دوروزه به استان قم و اصفهان، پیش از بازدید از شرکت گلتاش اصفهان از کارخانه آلی شیمی قم بازدید و از نزدیک در جریان روند فعالیتی این کارخانه نیز قرار گرفتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا