اعلام حمایت و پشتیبانی گروه توسعه ملی از شرکت مارگارین/مارگارین شعار سال را محقق کرد

به گزارش بیدنا، مدرس خیابانی مدیرعامل گروه توسعه ملی و بهروز مرادی مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر به همراه  اعضای هیات مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر و اعضای هیات مدیره شرکت توسعه ملی از کارخانه مارگارین بازدید کردند.

مدرس خیابانی در جلسه ای که بعد از بازدید از کارخانه برگزار شد گفت: در بازدید از واحد های تولیدی احساس نشاط بیشتر می کنم که امروز این احساس خوب به طور مضاعف حس می شود.

وی با اشاره سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هیچ چیزی به غیر از تولید مهم نیست تصریح کرد: باید اصالت را به تولید دهیم و همه چیز را در پشتیبانی از تولید تعریف کنیم.

وی با تجلیل از اقدامات مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر و مدیرعامل مارگارین برای احیا مجدد کارخانه گفت: امروز وارد واحدی شدیم که از حالت رکود خارج شده است.

مدیر عامل گروه توسعه ملی با بیان اینکه  مارگارین به معنای واقعی کلمه شعار سال را محقق کرده است تصریح کرد: حامی مجموعه هستیم و کمک های لازم برای پیشبرد اهداف مارگارین انجام خواهد شد.

مدرسی خیابانی ادامه داد: چند هدف مشخص را در نظر بگیرید و بر اساس همان هدف ها حرکت کنید  زیرا اگر اولویت بندی نشود هدف ها در فهرست مسایل و مشکلات گم می شود.

وی افزود: یکی از این اهداف به ظرفیت رساندن تولید کارخانه است.تمرکز تولید روی کالاهایی که حاشیه سود بالایی دارد باشد.

وی با ابراز امیدواری برای افتتاح خط تولید روغن های خاص طی ماه های آینده گفت: همه انرژی و ظرفیت استفاده شود تا این طرح توسعه ای در موعد تعیین شده راه اندازی شود.

مدرس خیابانی موضوع شفافیت را نیز بسیار مهم دانست و گفت: تقویت کنترل داخلی و سروسامان دادن به عملیات های تجاری منجر به شفافیت خواهد شد.

تقوی رئیس هیات مدیره گروه توسعه ملی نیز گفت: با توجه به روند حرکتی مارگارین سال آینده شاهد افتخارات چشمگیرتری در مارگارین خواهیم بود.

وی افزود:  استفاده از ظرفیت بورس کالا  برای خرید مواد اولیه مورد نیاز ضمن اینکه ضروری است شفافیت را نیز بیشتر خواهد کرد.

تقوی ادامه داد: تلاش شود با فعال کردن کمیته حسابرسی، کمیته ریسک و سایر کمیته های نظارتی و سایر ظرفیت ها و استفاده از ظرفیت های بازار سرمایه در جهت شفافیت بیشتر حرکت شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا