بومی سازی ماده اولیه شامپو و مایعات دستشویی/محصول تولیدی۲۰۰میلیارد ریال ارزش افزوده سالانه دارد

به گزارش بیدنا، هادی نصیری مدیر واحد تولید صابون و محصولات صنعتی گلتاش با اشاره به اینکه شرکت گلتاش موفق به  بومی سازی ماده اولیه یک محصول وارداتی شده است گفت: بتائین از مواد اولیه مهم در تولید شامپو و مایعات دستشویی محسوب می شود که علاوه بر نقش پاک کنندگی با ایجاد کف پایدار در محصولات، خاصیت نرم کنندگی نیز حاصل می کند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۱ تولید بتائین با استفاده از (MCA) ایرانی در دستور کار قرار گرفت تصریح کرد: با حمایت مدیریت ارشد سازمان و با همکاری واحد تحقیقات و توسعه، پروژه ای تحت عنوان تولید بتائین با استفاده از (MCA) ایرانی با مشخصات کیفی منطبق با استاندار ملی ایران در واحد تولید محصولات صنعتی این شرکت تعریف و اجرا شود.

نصیری افزود: از بهمن ماه سال ۱۴۰۱ تولید انبوه بتائین در راکتور ۳۵ تنی واحد تولید محصولات صنعتی گلتاش با موفقیت کامل انجام شد.

مدیر واحد تولید صابون و محصولات صنعتی گلتاش با بیان اینکه محصول تولیدی داخلی با نمونه مشابه خارجی قابل رقابت است افزود: پروژه فوق در مدت زمان بیش از ۷ ماه با همکاری کارشناسان و مهندسان جوان شرکت گلتاش به طول انجامید. که علاوه بر قطع وابستگی شرکت به تامین مواد اولیه از خارج کشور،ارزش افزوده قابل ملاحظه ای به میزان سالانه بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال به همراه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا