مارگارین به تابلو اصلی بورس بازمی گردد/خط تولید روغن های تخصصی گروه خاص راه اندازی می شود

به گزارش بیدنا قاجار مدیرعامل شرکت مارگارین در گفتگویی با اشاره به تاریخچه شرکت مارگارین گفت: شرکت مارگارین عضوی از صنعت روغن کشور است که در اقتصاد کلان این صنعت نقش محوری دارد.

قاجار با اشاره به اینکه ۷۵ درصد صنایع غذایی وابسته به روغن است تصریح کرد: صنعت روغن، صنعت مادر در حوزه صنایع مواد غذایی است بنابراین اهمیت دادن به واحد های تولید روغن نکته حائز اهمیتی است.

مدیرعامل مارگارین ادامه داد:  مارگارین جز انگشت شمار کارخانه های تکنیکالی تولید روغن است که حفاظت از این سرمایه و بالا بردن خروجی آن از اهمیت بالایی است.

قاجار داشتن مدیران حرفه ای و متخصص در صنعت روغن را بسیار مهم دانست و گفت: انتخاب نیروهای متخصص، ثبات در مدیریت و جانشین پروری مدیران سنگ بنای رشد و پیشرفت در این صنعت است.

وی افزود: مارگارین باید تبدیل به دانشگاه شود تا پرورش افراد کارآزموده برای ورود به صنعت کشور ادامه داشته باشد.

مدیرعامل مارگارین با بیان اینکه این شرکت  جز ۳ کارخانه برتر کشور بوده است ادامه داد:  مارگارین باید تولید انبوه داشته باشد تا بتواند خود را در نقطه پایدار نگه دارد.

وی در ادامه به تشریح استراتژی فروش شرکت مارگارین پرداخت و گفت: استراتژی در مارگارین چندین هدف را نشانه گیری کرده است. فروش به هتل ها، رستوران ها و فروش مویرگی از  جمله این اهداف است.

قاجار با بیان اینکه اولین استراتژی تیم مدیریتی جدید تمرکز بر تولید است افزود: با مدیریت بحران صورت گرفته حاشیه ها کنترل شده و  تولید افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: با اعتباری که تیم مدیریتی در صنعت روغن داشت تامین مواد اولیه تامین و چرخه تولید فعال شد.

قاجار در مورد اقدامات انجام شده طی ماه های اخیر در شرکت مارگارین نیز گفت: تیم فروش تقویت شده و  با کمک روابط عمومی و تیم تحقیق و توسعه نشست های مختلف برگزار شده که جز کارهای نوآورانه بود.

مدیرعامل مارگارین با بیان اینکه کمیته های تخصصی در مارگارین تشکیل شده است؛ افزود: کمیته تخصصی فرمولاسیون، راهبردی منابع مالی، مهندسی مالی و فروش تشکیل و  چارت سازمانی جهت رشد و چابکی اهداف سازمان تغییر یافت.

قاجار با اشاره به اینکه پیشنهاد تشکیل کنسرسیوم متشکل از شرکت توسعه صنایع بهشهر داده شده است تصریح کرد: شرکت توسعه صنایع بهشهر می تواند تامین مواد اولیه را بر عهده بگیرد و خودش برای شرکت های اقماری تامین مواد را انجام دهد.

مدیرعامل مارگارین با بیان اینکه به زودی خط تولید روغن های تخصصی گروه خاص افتتاح می شود افزود: محصولات جدید برای استفاده در حوزه صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی استفاده می شود.

وی افزود: زمین لازم برای راه اندازی خط تولید جدید آماده است و بهره برداری از آن بین ۴تا ۶ ماه طول می کشد.

قاجار در پایان با اشاره  به اینکه مارگارین به تابلو اصلی بورس باز می گردد افزود: دفاع سنگینی برای بازگشت مارگارین به تابلو اصلی انجام شده و با توجه به اقدامات انجام شده به احتمال زیاد بعد از برگزاری یک مجمع تخصصی مارگارین به تابلو اصلی بورس بازخواهد گشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا