تاکید بر محافظت از برندهای صادراتی صنایع شوینده/لزوم خلق بازارهای جدید بین المللی/حضور در نمایشگاه بین المللی قزاقستان راهبرد درستی بود

به گزارش بیدنا، به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی بهشهر نشست تخصصی  بررسی دستاوردهای نمایشگاه بین المللی قزاقستان با حضور مرادی مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر و مدیران عامل شرکت های پاکسان، گلتاش، ساینا و نمایندگان حاضر در نمایشگاه قزاقستان برگزار شد.

در این نشست مرادی بعد از استماع گزارش کارشناسان حاضر در نمایشگاه شوینده گفت: در حوزه صادرات ضرورت دارد هم توسعه محصولی و هم توسعه جرافیایی رخ دهد.

وی با تاکید بر اینکه صادرات باید اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شرکت را تامین کند افزود: باید از برندهای شرکت های شوینده و بهداشتی در خارج از کشور محافظت شود و شیوه صادرات به نحوی باشد که محصولات نه به صورت فله ای بلکه با برند خودشان در بازارهای خارج عرضه شود.

مرادی با اشاره به دستاوردهای حضور در نمایشگاه بین المللی قزاقستان گفت:  با توجه به گزارش های مطرح شده در مورد عقد قرارداد فروش محصولات بهداشتی، حضور در نمایشگاه قزاقستان راهبرد کاملا درستی بوده و از اینجا به بعد چیزی که مهم است این است که راه رسیدن به هدف را درست تعریف کنیم.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با تاکید بر ضرورت صادرات گفت: استراتژی صادرات انتخاب درستی است و  اگر قرار است به رشد اقتصادی کشور کمک کنیم باید به صادرات به عنوان رکن اصلی افزایش تولید توجه ویژه شود.

گفتنی است در این نشست نمایندگان حاضر در نمایشگاه قزاقستان وضعیت شرکت های رقیب، پیشنهادات عملی برای فروش بیشتر، ویژگی های کشور مقصد از نظر تجارت، موانع پیش روی صادرات و دستاوردهای سفر را تشریح کردند.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا