فروش آنلاین محصولات گلتاش در قزاقستان برای اولین بار/ ۵۰ تن محصولات صادراتی در راه قزاقستان

به گزارش بیدنا صفدری مسئول صادرات شرکت گلتاش در گفتگویی با اشاره به سفر نمایندگان شرکت های شوینده هلدینگ بهشهر به کشور قزاقستان گفت: نمایشگاه بسیار خوبی در کشور قزاقستان برگزار شد که جمع بندی تیم حاضر از هلدینگ  بهشهر بر این بود که این کشور ظرفیت های بسیار بالایی برای صادرات محصولات بهداشتی و شوینده دارد.

وی افزود: علاوه بر نمایشگاه قزاقستان بازدید های میدانی از فروشگاه های زنجیره ای، عمده فروشان و بنکداران کشور قزاقستان صورت گرفت و ظرفیت های این کشور در این حوزه شناسایی شد.

مسئول صادرات شرکت گلتاش با بیان اینکه جلسه بسیار مفیدی با مسئولان کنسولگری ایران در قزاقستان برگزار شد افزود: کنسولگری کشورمان در قزاقستان در راستای فعال کردن دیپلماسی اقتصادی و حمایت از شرکت های ایرانی اعلام آمادگی کرد و پیشنهاد حمایت همه جانبه برای ورود محصولات شوینده و بهداشتی به فروشگاه های زنجیره ای قزاقستان ارائه داد.

صفدری در مورد ساختار بازار کشور قزاقستان نیز گفت: ساختار مدرنی در قزاقستان وجود دارد و پتانسیل خوبی برای فروش آنلاین محصولات در آنجا فراهم شده است.

مسئول صادرات گلتاش افزود: توافق لازم برای فروش محصولات گلتاش به یکی از سایت های فروش آنلاین در قزاقستان انجام شده و طی هفته های آینده قرارداد لازم امضا خواهد شد.

صفدری با بیان اینکه قزاقستان به خاطر جنگ روسیه و اوکراین نقش محوری در زمینه محصولات شوینده و بهداشتی دارد ادامه داد:  برای به دست آوردن سهم بیشتر بازار  تاسیس یک انبار یا دفتر صادراتی ویژه در آنجا ضروری است.

وی در مورد دیگر دستاوردهای سفر قزاقستان نیز گفت: نقل و انتقال مالی فروش ۵۰ تن محصولات گلتاش به بخش بنکداری انجام شده و فروش محصولات به بخش عمده فروشی کشور قزاقستان ادامه دار خواهد بود.

مسئول صادرات شرکت گلتاش با تاکید بر اینکه تولید محصولات صادراتی باید بر اساس بازار هدف انجام شود تصریح کرد: محصولات صادراتی باید بر اساس ظرفیت های آن کشور طراحی و تولید شود. هر کشوری شرایط ویژه ای دارد و باید برای هر کشوری محصولی متناسب از نظر کیفی تولید و ارسال شود تا بتوانیم سهم بیشتری به دست آوریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا