پیگیری رفع موانع تولید در شرکت صنایع بسته بندی ایران

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت توسعه صنایع بهشهر  در این نشست که با حضور احمد شایان معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری تهران، فرهاد تقوا منش و مهدی محمدی  از اعضای موظف هیئت مدیره هلدینگ توسعه صنایع بهشهر و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت صنایع بسته بندی ایران برگزار شد، مسائل مربوط به این شرکت مطرح شده و مورد بررسی و ارائه راهکار قرار گرفت.

در همین راستا فرهاد تقوامنش عضو هیئت مدیره و معاون امور شرکت ها و مجامع توسعه صنایع بهشهر با اشاره به اهتمام مدیران این شرکت و شرکت صنایع بسته بندی برای رفع موانع تولید در دور جدید تاکید کرد: با مدیریت جهادی توانستیم برخی از مشکلات شرکت صنایع بسته بندی ایران را حل کنیم که از جمله آنها  می توان به رفع انسداد حساب های شرکت، تامین و خرید مواد اولیه جهت افزایش تولید، تصفیه حساب با پیمانکاران شرکت و افزایش خطوط تولید اشاره کرد.

وی افزود با اقدامات انجام شده  شرکت صنایع بسته بندی ایران  پس از مدت ها به مرز سود دهی رسیده است. بنابر این گزارش نمایندگان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی تهران، اداره کل امور مالیاتی تهران، سازمان صنعت معدن و تجارت تهران و پلیس امنیت اقتصادی تهران از اعضای کمیسیون مذکور بوده و در این نشست حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا