کارخانه های بهشهر نوسازی، بهسازی و بازسازی می شود/خروج پاکسان از زیان در سال جاری/صادرات محصولات شوینده به روسیه، قرقیزستان و قزاقستان

به گزارش بیدنا بهروز مرادی مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر در گفتگوی اختصاصی با بیدنا به تشریح برنامه های پیش روی شرکت در سال جاری پرداخت و گفت: نام‌گذاری امسال به عنوان سال مهار تورم و افزایش تولید وظیفه شرکت‌های تولیدی را دوچندان کرده است و باید تمهیدات لازم برای دستیابی به اهداف اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه مجموعه هلدینگ  بهشهر از ۲۷ شرکت تابعه تشکیل شده است افزود: از مزیت های شرکت های شوینده هلدینگ بهشهر این است که وزن قابل توجهی در تعیین سهم بازار شوینده کشور را دارند.

استفاده از نیروی انسانی کارآمد برای افزایش تولید

مرادی در مورد راهکارهای شرکت توسعه صنایع بهشهر برای افزایش تولید در سال جاری گفت: در سال جاری بهشهر بر اساس برنامه‌های مدون و هدفمند  حرکت کرده و با استفاده از نیروی انسانی کارآمد زیربنای افزایش تولید در شرکت های مجموعه، نهادینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه کارخانه های بهشهر از پیشروترین صنایع کشور است افزود: این شرکت اعتبار ارزشمندی دارد که این اعتبار باید تقویت شده و مسیر حرکتی آن درخشان‌تر از قبل شود.

صادرات اولویت اصلی/صادرات ۴۰۰ تن محصولات شوینده به روسیه

مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر صادرات را از اصلی ترین رویکردهای مجموعه بهشهر در سال جاری برشمرد و گفت: صادرات محصولات رقابتی جهت پر کردن ظرفیت های خالی شرکت و افزایش سود  در سال جاری ضروری است.

مرادی با تاکید بر اینکه رونق صادرات با راه اندازی دفاتر صادراتی در کشورهای هدف محقق خواهد شد افزود: صادرات با جدیت پیگری می شود و کشور عمان به عنوان دروازه ورود به کشورهای آفریقایی وکشورهای عراق، افغانستان و قزاقستان به عنوان اصلی ترین مقاصد صادراتی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه محموله ۴۰۰ تنی از محصولات پاکسان به کشور روسیه ارسال شده است افزود: اولین محموله از  محصولات برند پریمکس نیز به میزان ۶۰ تن در اردیبهشت ماه جاری  راهی کشورهای قزاقستان و قرقیزستان شد و  پیش بینی می شود  ۳ تا ۵ میلیون دلار صادرات محصولات ساینا در سال ۱۴۰۲ صادر شود.

شرکت‌های گروه توسعه صنایع بهشهر نوآور می شوند

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با بیان اینکه مجمع عمومی بهشهر در مهلت قانونی برگزار خواهد شد ادامه داد: در سال جاری هفت شرکت بورسی افزایش سرمایه خواهند داشت و تعدادی دیگر از شرکت‌های تابعه نیز مسیر پذیرش در بورس را طی خواهند کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه شرکت‌های گروه توسعه صنایع بهشهر نوآور می شوند تصریح کرد: بر روی فن آوری نوین به صورت جدی کار خواهیم کرد تا بتوانیم در صنعت و اقتصاد کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم.

نوسازی، بهسازی و بازسازی در شرکت های بهشهر

مرادی با بیان اینکه با همکاری و هم افزایی در مجموعه بهشهر تحولات مثبتی رخ خواهد داد افزود: نوسازی، بهسازی و بازسازی در شرکت های بهشهر در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل توسعه صنایع  بهشهر ادامه داد: بهشهر علاوه بر اینکه به مسئولیت اجتماعی خود در خصوص آحاد مردم متعهد است تمام تلاش خود را برای عملکرد بهینه و تامین حقوق صاحبان سهام انجام خواهد داد تا رضایت سرمایه گذار و سهامدار را تامین کند.

کنترل های عملکردی و مالی مدیران افزایش پیدا می کند

مدیرعامل بهشهر همچنین دستیابی به اهداف تعیین شده را در گروه هم دلی نیروی انسانی شرکت دانست و افزود: مدیران باید کاهش هزینه‌ها و ارتقای بهره‌وری را جدی  بگیرند و حداکثر کنترل‌های عملکردی و حداکثر کنترل‌های مالی را در سال آتی اعمال کنند تا اهداف مورد نظر محقق شود.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا