روابط عمومی ها حافظ اعتبار و سابقه خوش نام بهشهر هستند/روند حرکتی شرکت به سمت عملکرد بهینه است

به گزارش بیدنا به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی بهشهر دکتر بهروز مرادی مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر در نشست هم اندیشی با مدیران روابط عمومی شرکت های گروه توسعه بهشهر که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد گفت: مجموعه بهشهر مجموعه معتبری است و یکی از وظایف اصلی همکاران این است که این جایگاه و اعتبار حفظ شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از کارخانه های بهشهر از پیشروترین صنایع در کشور بوده است افزود: همگی باید وفادار این اعتبار باشیم و در جهت پیشرویی و پیشگامی حرکت کنیم.

دکتر مرادی با تاکید بر اینکه تصویر مثبتی از محصولات شرکت های بهشهر در ذهن مردم نقش بسته است ادامه داد: حافظ اعتبار، ارزشها و سابقه خوب نام بهشهر باشید و در تقویت و تثبیت این تصویر مثبت قدم بردارید.

مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر با اشاره به اینکه حدود ۲۲۰ شرکت تولید کننده محصولات شوینده در کشور وجود دارد تصریح کرد: از بین این تعداد ۱۵ تا ۲۰ شرکت هستند که عمده نیازهای شوینده کشور را تامین می کنند و شرکت بهشهر از جمله این تامین کننده ها است.

وی با بیان اینکه روند حرکتی بهشهر نشان از حرکت به سمت اینده پر فروغ دارد افزود: روابط عمومی ها در صف اول این حرکت هستند و وظایف روابط عمومی ها برای حرکت در مسیر پیشرفت بسیار مهم است.

دکتر مرادی خطاب به مدیران روابط عمومی شرکت های مجموعه بهشهر گفت: با همکاری صمیمانه و نزدیک، شرکت و محصولات تولیدی را بشناسانید تا تحولی بزرگ اتفاق بیافتد و قطعا این تحول برای کشور، شرکت و سهامداران منشا خیر خواهد شد.

مدیرعامل توسعه صنایع  بهشهر با بیان اینکه باید پاسخگوی سهامداران باشیم ادامه داد: سهامداران به جد عملکرد بهینه را خواستار هستند و این حق سرمایه گذار و سهامدار است.

گفتنی است در این نشست دکتر شکرخواه از اساتید بین المللی روابط عمومی و نویسنده چندین کتاب در حوزه روزنامه نگاری و روابط عمومی با ارائه راهکارهایی برای ارتقا جایگاه روابط عمومی ها گفت: با هم افزایی بین روابط عمومی ها می توان تاثیر مثبتی در حوزه تبلیغات محصولات تولیدی انجام داد.

شایان ذکر است در انتهای این مراسم دکتر مرادی با اهدا لوحی به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات از مدیران روابط عمومی شرکت های گروه بهشهر تجلیل کرد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا