رونمایی از مدل صادراتی جدید/چشم انداز گروه بهشهر پیشتاز و پیشگام بودن در حوزه مواد غذایی و شوینده هاست

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی مهدی وکیل پور عضو موظف هیأت مدیره و معاون برنامه‌ریزی و توسعه هلدینگ توسعه صنایع بهشهر ضمن تشریح برنامه های شرکت در سال جاری گفت: سابقه و قدمت گروه توسعه صنایع بهشهر نشان میدهد این شرکت سال های متوالی به عنوان یک هلدینگ برتر در حوزه صنایع غذایی و شوینده مطرح بوده است.

وی با بیان اینکه رویکردهای کلی شرکت تمرکز بر زنجیره تامین است افزود: زنجیره هم افزایی بین شرکت های گروه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و راههای کاهش هزینه ها و بهای تمام شده به عنوان اصلی ترین محور در معاونت برنامه ریزی و توسعه پیگیری خواهد شد.

میزان تحقق بودجه شرکت ها مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت

معاون برنامه‌ریزی و توسعه بهشهر افزایش تولید و توجه به مقوله صادرات را از دیگر موضوعات مورد توجه در هلدینگ بهشهر برشمرد و تصریح کرد: در معاونت برنامه ریزی و توسعه اصلی ترین بحث تمرکز بر بودجه شرکت های گروه است.

دکتر وکیل پور با بیان اینکه میزان تحقق بودجه شرکت ها در بازه زمانی سه ماهه مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت ادامه داد: رتبه بندی از میزان تحقق بودجه شرکت ها به صورت گزارش سه ماهه به مدیرعامل محترم شرکت ارائه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به زنجیره هم افزایی بین شرکت ها  گفت: گروه توسعه صنایع بهشهر از ابتدا به گونه ای مهندسی شده که خروجی یا محصول یک شرکت ورودی یا مواد اولیه شرکت دیگر است و این زنجیره تا رسیدن محصول نهایی به مصرف کننده ادامه دارد.

گزارش راهبردی از موانع پیش روی زنجیره تامین

معاون برنامه‌ریزی و توسعه با اشاره به اینکه این زنجیره هم افزایی دچار مشکلاتی شده است افزود: موانعی که در مسیر این زنجیره شناسایی شده بزودی در قالب یک گزارش راهبردی ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: هر میزانی که زنجیره هم افزایی بین شرکت ها تقویت شود به افزایش سود و بهره وری شرکت کمک خواهد شد.

دستیابی به ظرفیت واقعی شرکت با تمرکز بر صادرات

دکتر وکیل پور در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع صادرات پرداخت و گفت: بحث صاردات جز سیاست های اصلی مدیرعامل محترم است که می تواند به افزایش تولید و دستیابی به ظرفیت واقعی شرکت کمک کند.

معاونت توسعه و برنامه ریزی با بیان اینکه وضعیت موجود در صادرات  محصولات تغییر خواهد کرد ادامه داد: در صنعت شوینده و در بحث صادرات حرف برای گفتن داریم و صنعت شوینده بهشهر می تواند با محصولات کشورهای دیگر رقابت کند.

وی با بیان اینکه موانع صادرات احصا شده است افزود: به یک مدل صادراتی خوب در صنعت شوینده دست پیدا کرده ایم که این مدل بزودی رونمایی خواهد شد.

 

مدیریت محصولات غیررقابتی در کنار انجام وظایف اجتماعی

معاونت توسعه و برنامه ریزی افزود: شرکت بهشهر در کنار مردم ایستاده و مسئولیت هایی که در قبال مردم و اجتماع دارد را مورد توجه قرار می دهد.

پیشتازی در حوزه مواد غذایی و شوینده با ثبات مدیریت

معاونت توسعه و برنامه ریزی در ادامه تبلیغات را به عنوان ابزار اساسی فروش دانست  و تصریح کرد: مطالعه بر نحوه استفاده از ابزارهای تبلیغاتی آغاز شده و چگونگی افزایش سهم بازار مورد بررسی قرار گرفته است.

وی در مورد چشم انداز گروه توسعه بهشهر نیز گفت: چشم انداز گروه پیشتاز بودن و پیشگام بودن در حوزه مواد غذایی و شوینده هاست .

معاونت توسعه و برنامه ریزی در پایان با بیان اینکه ثبات در مدیریت تاثیر بسزایی در دستیابی به اهداف عالی شرکت دارد ادامه داد:  شرکت در دوره جدید به سمت خوبی در حال حرکت است و مخابره ثبات به شرکت های زیر مجموعه نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا